Tack! Japp det va detGratulerar här också! Det var en kul eftermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Japp det va detGratulerar här också! Det var en kul eftermiddag
En 116200 landade idag. Min första 36mm. Oron att den skulle kännas liten försvann efter ca 10 sekunder. Sjukt nöjd
Här trillar det in trevliga saker!Snabba beslut ledde till en vit expy
Mycket trevlig klocka. Grattis!En 116200 landade idag. Min första 36mm. Oron att den skulle kännas liten försvann efter ca 10 sekunder. Sjukt nöjd
Ett snabbt och bra beslut. Grattis!Snabba beslut ledde till en vit expy
Tack ska du ha!Ett snabbt och bra beslut. Grattis!
Rolig pjäsSnabba beslut ledde till en vit expy
TackarMycket trevlig klocka. Grattis!
Så klassisk. Kommer aldrig bli modern eller omodern. Ett val för en gentleman. Grattis!En 116200 landade idag. Min första 36mm. Oron att den skulle kännas liten försvann efter ca 10 sekunder. Sjukt nöjd
Snyggt, mycket bättre som 5 siffrigFörsta 5 siffriga någonsin, känns oerhört bra! Allt tjafs om maxi case och nya länken kan dra nånstans
Vit är riktigt bra, framförallt på sommarenSnabba beslut ledde till en vit expy
Sjukt bra klocka med extremt följsam länk Kul!En 116200 landade idag. Min första 36mm. Oron att den skulle kännas liten försvann efter ca 10 sekunder. Sjukt nöjd
Tack! Ja länken är verkligen fantastiskt skön.Sjukt bra klocka med extremt följsam länk Kul!
Tack! Ja länken är verkligen fantastiskt skön.
Riktigt schysst tavla! Grattis @Rum Runner!Äntligen dags att prova en ljus och sommarfräsch klocka...
Trevligt klocka och bilhandlarhäng!Mitt klockintresse startade med Breitling. Så inte mer än rätt att fylla på en en riktig icon från 1952. En Navitimer. Klart den är stor och blå. Precis som klockor ska vara
Denna har ett in-house urverk som heter B01.
Kom med DHL idag och tog 2ms att öppna.
Nu avplastad och länken kortad. Sitter som en smäck.
Nu några bilder.
Bra häng! GrattisMitt klockintresse startade med Breitling. Så inte mer än rätt att fylla på en en riktig icon från 1952. En Navitimer. Klart den är stor och blå. Precis som klockor ska vara
Nu några bilder.
Tack kompis. !!Trevligt klocka och bilhandlarhäng!
Stort grattis kompis
Haha,Tack kompis. !!
Funderade ett tag på behålla hänget och söka nytt jobb, men jag ändrade mig.
TackarRiktigt schysst tavla! Grattis @Rum Runner!
Snyggt!Stort tack! Nu är länken justerad och ultraljudstvättad. Sitter jäkligt skönt!
Inte dum alls! Grattis.Mitt klockintresse startade med Breitling. Så inte mer än rätt att fylla på en en riktig icon från 1952. En Navitimer. Klart den är stor och blå. Precis som klockor ska vara
Nu några bilder.
Tackar.Inte dum alls! Grattis.