Tackar, ja än så länge är jag tvärnöjd, bra komplement till Explorern
Ja det är lite annat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, ja än så länge är jag tvärnöjd, bra komplement till Explorern
Stiligt, grattis!
Nytt på handleden, 16710 !
Snyggt! Och cooolt!
Den där tavlan har jag helt missat, vansinnigt fin! Stort grattis!Äntligen dags att prova en ljus och sommarfräsch klocka...
Tack!Stiligt, grattis!
Tack.Snyggt! Och cooolt!
Grattis
Skön bränna!
Den var härlig, gillar färgerna!Denna gången blev det en japansk flyback-chrono! Veckan börjar bra
Snyggt. Grattis!Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Jaeger LeCoultre Polaris Date
Tack för en som alltid grym service @Nymans Ur 1851
Grattis! Fin!Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Stort grattis! Den där är ruskigt fin, har jag också haft ögonen på och provat. Ingen dum reissue alls. Ska bli kul att se mer av på forumet så kanske man trillar dit själv ocksåBrukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Grattis! Kul köpBrukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Mycket fin! Grattis!Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Kul med spontanköp! Grattis!Ett härligt spontanköp kom hem idag.
Tackar! Ja alltid härligt när man är lite spontanKul med spontanköp! Grattis!
Det kom ett paket! Världens första 005 med reverse panda tavla
Bra val!Har aldrig ägt en dressare men tänkte det var dags! Känns aningen skumt när man är van vid stora dykare!
mycket fin, grattisDet kom ett paket! Världens första 005 med reverse panda tavla
Grattis, ser trevlig ut!Det kom ett paket! Världens första 005 med reverse panda tavla