davestoni
Silver
Grattis! Du måste vara först på forumet med den. Jag förväntar mig en recension snart!Precis hämtat denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Du måste vara först på forumet med den. Jag förväntar mig en recension snart!Precis hämtat denna
Hämtade precis ut denna rackaren. Älskar Datejust
Vi passade inte ihop så det blir ingen recension från mig. Hoppas på att nya ägaren kan ordna dettaGrattis! Du måste vara först på forumet med den. Jag förväntar mig en recension snart!
Synd! Hoppas verkligen!Vi passade inte ihop så det blir ingen recension från mig. Hoppas på att nya ägaren kan ordna detta
Den satt riktigt bra på dig kompis!
Den satt riktigt bra på dig kompis!
Snyggt
Grattis kompis! Sitter fint!
Grattis kompis! Sitter fint!
Är det en sån däringa 100XL?Tack gubben.. kärringklocka nu blir det att lämna in för att få den helisad
Haha precis så nu kan jag bli rappareÄr det en sån däringa 100XL?
Sitter bra, snyggt!Den satt riktigt bra på dig kompis!
Snyggt
Stort grattis! Massa grattis! Grym är den och du
Stort grattis! Ingen Hublot, men helt OK ändå
Stort grattis! Ingen Hublot, men helt OK ändå
Say whaaat? Väntar med spänning!Kanske kommer mer :O
Rappare och skateboardåkare! Nu snackar vi! GrattisHaha precis så nu kan jag bli rappare
Rappare och skateboardåkare! Nu snackar vi! Grattis
Håll i er..
Vad kan det vara??? Vavava!
Wow! Den sitter ju kalas på dig. Stort grattis till den!
Hublot?
Nja! Kanske kommer @Swizz beat
Grattis!!
Nåt gick fel...
Så här var det tänk:
Wow! Den sitter ju kalas på dig. Stort grattis till den!
Snyggt! Den klär dig
Galet snygg! Grattis
Grattis!
den där kom inte med postnord va?Tack kompis lite oväntat men är nöjd
Coolt, den där har jag också kollat på! Satt ju som en smäck på dig Hur är den?!?!?
Coolt, den där har jag också kollat på! Satt ju som en smäck på dig Hur är den?!?!?