Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pang! Jätte fin ser den ut. Grattis!Nyss packat upp sommarklockan 2018. För övrigt första nyköpet för mig ever!
Here we go:
Det är alltså en Doxa SUB 300T Divingstar Poseidon. En re-edition och återupptaget samarbete mellan Doxa och Svenska Poseidon, tillverkare av dykutrustning. Detta är en limited edition som gjorts i 500 ex och såldes bara via Doxas hemsida. Förövrigt min femte Doxa (inte ägt alla samtidigt dock) och jag lär fortsätta köpa dem. Låt semestern börja!
Hoppsan!! Vad hände!?Själv "råkade" jag klicka hem några band på Tradera häromdagen.
När man läser/tittar runt här i olika trådar så verkar det som att man inte kan ha för många band
Hoppsan!! Vad hände!?
Ja, verkligen!!199kr + 51kr i frakt dvs sammanlagt 250kr för 50+ band alltså mindre än 5kr/st får väl anses vara ett bra pris
Snyggt! Hojta till om du får några 26 mm överSjälv "råkade" jag klicka hem några band på Tradera häromdagen.
När man läser/tittar runt här i olika trådar så verkar det som att man inte kan ha för många band
Oj... band-missbrukare?Själv "råkade" jag klicka hem några band på Tradera häromdagen.
Du får lägga band på dig självSjälv "råkade" jag klicka hem några band på Tradera häromdagen.
Hen kan lägga rätt många band på sig själv nuDu får lägga band på dig själv
Tackar!Grattis. Vad är listpriset på en sån rackare?
Stort tack!Grattis grattis!! Vilken av storlekarna är det?
Nice! Såg inte riktigt på bilderna. Men som själv bärare av tunna handleder så är ju denna den rätta! =)Stort tack!
36mm!
Förbaskat bra!Nyss packat upp sommarklockan 2018. För övrigt första nyköpet för mig ever!
Here we go:
Det är alltså en Doxa SUB 300T Divingstar Poseidon. En re-edition och återupptaget samarbete mellan Doxa och Svenska Poseidon, tillverkare av dykutrustning. Detta är en limited edition som gjorts i 500 ex och såldes bara via Doxas hemsida. Förövrigt min femte Doxa (inte ägt alla samtidigt dock) och jag lär fortsätta köpa dem. Låt semestern börja!
Grattis till en fin Speedy i rätt storlek!!Jag har alltid varit ett stort fan av vintage. Kollat på Antikrundan sedan barnsben, alltid varit fascinerad av äldre personers hem när jag hälsar på, alltid gillat historielektionerna i skolan och självklart blev man ju klassens gubbe i gymnasiet. Det jag vill komma till är att stilen på denna klocka tycker jag passar mig perfekt.
Jag har alltid gillat wound, set and go - känslan på klockor vilket gör att manuella kronografer gör mig lite extra knäsvag.
Därför fick det bli denna skönhet:
First Omega In Space.
Och såklart några handledsbilder:
Tack för mig och tack för detta forum.
Grattis till en riktigt clean BB!!Igår kom det paket (Snabbt och smidigt, tack Capeland)
Det börjar närma sig:
Riktigt nära:
Tadaa:
Inte det mest unika men fantastiskt stilren:
Äntligen på rätt ställe:
Skål
Ingen dålig ”första riktiga klocka”! Grattis!Äntligen var den min tur att få posta ett inlägg i denna kaos-tråd! Från första gången jag såg den från releasen på Bazel-17 så kände jag att det här var klockan för mig! Har vänner som har lillebror och har inte riktigt vart perfekt i mitt tycke men när jag såg den så var det bara att börja spara, för denna ville jag ha! Detta är ochså min första riktiga klocka och den känns förbannat fint nu när den sitter på armen. Men vi börjar från hämtning.
Säker färd hem!
Måste lugna ner nerverna med lite rödpang innan det ska öppnas.
Satt som en dröm och känner mig som ett barn på julafton. Var lite orolig att den skulle kännas lite ”top heavy”, men det var den inte! Ett stort plus att VM startar idag ochså! Så förbannad nöjd!
Ja, det gäller ju att böra på topp och öka! Stort grattis!Äntligen var den min tur att få posta ett inlägg i denna kaos-tråd! Från första gången jag såg den från releasen på Bazel-17 så kände jag att det här var klockan för mig! Har vänner som har lillebror och har inte riktigt vart perfekt i mitt tycke men när jag såg den så var det bara att börja spara, för denna ville jag ha! Detta är ochså min första riktiga klocka och den känns förbannat fint nu när den sitter på armen. Men vi börjar från hämtning.
Säker färd hem!
Satt som en dröm och känner mig som ett barn på julafton. Var lite orolig att den skulle kännas lite ”top heavy”, men det var den inte! Ett stort plus att VM startar idag ochså! Så förbannad nöjd!
TackarIngen dålig ”första riktiga klocka”! Grattis!
Lika bra att slå på stort!! =) GRATTIS!!Äntligen var den min tur att få posta ett inlägg i denna kaos-tråd! Från första gången jag såg den från releasen på Bazel-17 så kände jag att det här var klockan för mig! Har vänner som har lillebror och har inte riktigt vart perfekt i mitt tycke men när jag såg den så var det bara att börja spara, för denna ville jag ha! Detta är ochså min första riktiga klocka och den känns förbannat fint nu när den sitter på armen. Men vi börjar från hämtning.
Säker färd hem!
Tackar! Ja får se vilken klocka man får dille på här näst inget billigt intresse detta men helt klart värt det.Ja, det gäller ju att böra på topp och öka! Stort grattis!
Grattis. Bra val!Äntligen var den min tur att få posta ett inlägg i denna kaos-tråd! Från första gången jag såg den från releasen på Bazel-17 så kände jag att det här var klockan för mig! Har vänner som har lillebror och har inte riktigt vart perfekt i mitt tycke men när jag såg den så var det bara att börja spara, för denna ville jag ha! Detta är ochså min första riktiga klocka och den känns förbannat fint nu när den sitter på armen. Men vi börjar från hämtning.
Säker färd hem!