Riktigt bra och skicket verkar ju toppen. Är det svarta lädret original?
Och så vill vi se dig med det rosa lädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är det, rosa också ska försöka fixa verktyg och byta snarast möjligast. Blir mest Fab på gatan.Riktigt bra och skicket verkar ju toppen. Är det svarta lädret original?
Och så vill vi se dig med det rosa lädret
Ser mycket bra ut. Grattis!
Snyyyyggt!! Grattis!
Det viktigaste är att man köper någonting man själv tycker omMånga fina klockor ni har ! Införskaffa en billig och fin en igår , Tommy Hilfiger. Inte lika fin som era exklusiva, men jag kommer väl dit så småningom. Fundera på en Citizen efter denna men får se...
Ja har du rätt! Har läst här ett tag på forumet. Finns många olika stilar och tycken inom klocksnack, man försöker hitta sin nisch men man upptäcker alltid något nyttDet viktigaste är att man köper någonting man själv tycker om
Grymt snygg! GrattisEtt litet paket kom idag!
Ordentligt inplastad, bra! Men vad gömmer sig där inne då?
Jo, en vintagekrono med lite pandakänsla. Bytte till ett ljusare band men förhoppningvis åker en BoR-länk på snart.
TackarGrymt snygg! Grattis
Grattis och välkommen in i fördärvet!Många fina klockor ni har ! Införskaffa en billig och fin en igår , Tommy Hilfiger. Inte lika fin som era exklusiva, men jag kommer väl dit så småningom. Fundera på en Citizen efter denna men får se...
Brukar inte köra så mkt paketöppningar längre (flippas frekvent) men med tanke på ett, för mig, nytt märke på handleden så följer ett par bilder.
Jaeger LeCoultre Polaris Date
Tack för en som alltid grym service @Nymans Ur 1851
Grattis, den ser trevlig ut. Har den gamla men är sugen på den nyaBörjade med en certina en gång haft en massa seiko tycket det var dags igen och jag gillar den! Stort tack till klockia för grym kundservice!
Fick denna idag så kan inte uttala mig riktigt än men den känns riktigt bra! Gummit känns klockrent med den nya claspen!Grattis, den ser trevlig ut. Har den gamla men är sugen på den nya
Grattis!! Ser riktigt fin ut!!Började med en certina en gång haft en massa seiko tycket det var dags igen och jag gillar den! Stort tack till klockia för grym kundservice!
Grattis!
Snyggt stort grattis!Landade för någon dag sedan, perfekt sommarbeater.
Ubåtsstål när det är som bäst.
Sinn U1S
Snyggt!!Landade för någon dag sedan, perfekt sommarbeater.
Sinn U1S
Grattis, tycker Sinn är ett märke som jag börjar uppskatta mer och merLandade för någon dag sedan, perfekt sommarbeater.
Sinn U1S
Den är brutal!Landade för någon dag sedan, perfekt sommarbeater.
Sinn U1S
Grattis . Vart fick du köpt den?Galet fin!
Grattis!
Trevligt!! Stort grattisÄr otroligt nöjd med nya köpet!
Grattis. Vad är listpriset på en sån rackare?Är otroligt nöjd med nya köpet!
Grattis grattis!! Vilken av storlekarna är det?Är otroligt nöjd med nya köpet!