Wonderboy
Basic
Aj aj kapten!Du kommer inte att komma åt köp och sälj bara för du spamar. Lägg av, bidra med något vettigt och använd multicitat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj aj kapten!Du kommer inte att komma åt köp och sälj bara för du spamar. Lägg av, bidra med något vettigt och använd multicitat
Dags för min flickvän att göra ett bidrag till denna härliga tråd!
Team blue!
Grymt härlig tavla måste jag säga.
Ja jäklar vilken tavla, önskar sådana fanns på fler herrklockor!Dags för min flickvän att göra ett bidrag till denna härliga tråd!
Team blue!
Utan att veta så gissar jag på att den där ligger utanför min budget tyvärr men ball var den ju hade varit en stabil duoSnygg ju! Nu får du byta dykare.
Diamanterna ligger helt löst där inne? Undrar vad urtavlan och visarna gillat det i längden. Annars skön klocka!Snygg ju! Nu får du byta dykare.
Ligger mellan 2 glas om jag förstått det rätt så dom "flyter" ovanför.Diamanterna ligger helt löst där inne? Undrar vad urtavlan och visarna gillat det i längden. Annars skön klocka!
Ok, låter vettigt! Men vilken jäkla idé alltså!!Ligger mellan 2 glas om jag förstått det rätt så dom "flyter" ovanför.
Grattis!! Gillar den tavlan!!Förra veckan inkom ett efterlängtat paket! Jäkligt nöjd, köpt här på KS.
Seiko Presage "cocktail time" SRPB43J1
Både diamanter och datum som trillat ner. Det var annorlundaDiamanterna ligger helt löst där inne? Undrar vad urtavlan och visarna gillat det i längden. Annars skön klocka!
SÅ fin den där!!! Grattis.Nämen titta! Hemlevererat paket till morgongröten.. mumma!
Underbart!
Den är ruggigt bra so far. Får återkomma m tankar efter smekmånaden.SÅ fin den där!!! Grattis.
Niiiice!! Forumets första på Fabric Strap? Passar klockan så fint!Nämen titta! Hemlevererat paket till morgongröten.. mumma!
Underbart!
Ser väldigt trevlig ut. Grattis!Nämen titta! Hemlevererat paket till morgongröten.. mumma!
Underbart!
Kanske kan vara den första? Tycker den blir lite för chunky på länk. Som nato-fan känns det ju mkt bra!Niiiice!! Forumets första på Fabric Strap? Passar klockan så fint!
KlockRehntDags för min flickvän att göra ett bidrag till denna härliga tråd!
Team blue!
Ja, ser smäckrare ut! Jag är dock inget Nato-fan, men Tudors Fabric straps ser så mycket finare/bättre ut. Gillar inte alla byglar och 100 lager tyg på vanliga Nato.Kanske kan vara den första? Tycker den blir lite för chunky på länk. Som nato-fan känns det ju mkt bra!
Äh, trams. Vill du verkligen riskera att låta klockan bli den som aldrig fick se Sverige gå till kvartsfinal i VM?Rekordsnabb frakt. En (1) dag! Antar att de fixade expressfrakt då de först tog bort beställningen och sa att klockan inte fanns.
Den är tillverkad i Schweiz så öppnas självklart inte förrän efter åttondelen i VM.
Behöver ju lämna tillbaka den om vi torskar. Den kan få se oss vinna VM-guld förhoppningsvis.Äh, trams. Vill du verkligen riskera att låta klockan bli den som aldrig fick se Sverige gå till kvartsfinal i VM?
Dags för min flickvän att göra ett bidrag till denna härliga tråd!
Team blue!
Nå?Rekordsnabb frakt. En (1) dag! Antar att de fixade expressfrakt då de först tog bort beställningen och sa att klockan inte fanns.
Den är tillverkad i Schweiz så öppnas självklart inte förrän efter åttondelen i VM.
Det är 35mm. Testa den blåa, man får ett rätt stort ha begär när man ser denVilken jäkla tavla!
Den där har jag spanat på och testat...(dock annan färg).
Vilken storlek är det? Hur nöjd är hon?
Ge oss wristshot för sjutton!!!Dags för min flickvän att göra ett bidrag till denna härliga tråd!
Team blue!
Ge oss wristshot för sjutton!!!
Vad är det för storlek?
35mmGe oss wristshot för sjutton!!!
Vad är det för storlek?