Jaha då var det dags då. Min antijinx fungerade ju. Nu när vi slagit Schweiz kan paketet öppnas.
Börjar med bild på min japanska samling. Har en till Casio men den är ute på drift. Hur tänkte jag när jag
köpte en box för 6 klockor bara?
Och här är min Schweiskiska.. ehm.. samling.
Lite info om klockan jag ska öppna här. Tänkte aldrig köpa en i den färgen. Hade lovat mig själv (och sambon) att åtminstone inte köpa en till klocka i år...Men av en slump när jag kollade efter en Certina egentligen hittade jag denna och älskade den. Såg en här också som har en (betydligt coolare såklart) Sjöö Sandström med liknande design och färg och tyckte även den var sjukt snygg. Klockan fanns vad jag då trodde enbart i den fysiska butiken, för ett sjukt överpris+att jag inte ville ha ett skyltex. Så beställde från 3 butiker, fick svar från alla 3 att den utgått. Ridå.
Men så plötsligt får jag ett samtal "Hej jag har varit på semester och min kollega jobbar inte direkt med klockorna så jag har bättre koll, det finns ett ex. Vill du ha den?" Lycka! Dessutom betydligt billigare än från den fysiska butiken.
Nä nu orkar ni väl inte läsa mer?
Dags för bilder.
Obs. Tycker inte bilderna ger klockan rättvisa. Den var lite svårfotad.
Tack för er som tog er tid att kika