Den är ju så bra!Perfekt sommarklocka fixad!
Jag var ju givetvis tvungen att packa upp direkt i bilen!
Tillbaka på kontoret. Klockan är sannolikt opolerad och väldigt lite använd. Boett och länk ser helt nya ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju så bra!Perfekt sommarklocka fixad!
Tillbaka på kontoret. Klockan är sannolikt opolerad och väldigt lite använd. Boett och länk ser helt nya ut...
Grattis till en fräsch sommarklocka!!Perfekt sommarklocka fixad!
Klockrent, mycket snyggPerfekt sommarklocka fixad!
Thnx man!Klockrent, mycket snygg
Perfekt sommarklocka fixad!
En sån är bara bästa sommarklockan. Skjorta i linne och en sånPerfekt sommarklocka fixad!
Snygg!!Det kom ett paket till Stroboman i dag!
PostNord har överträffat sig själv!
Skrev på vintage att jag ville ha en klocka med sub-sekund, fick då ett oemotståndligt erbjudande från @curler2!
En fin vit påseMed en helt perfekt liten låda i!
Bakom bubblet döljer sig något!?
Titta! Som klippt och skuret till en SAAB nörd som mig!Tack för att jag fått möjligheten att äga denna lilla godbit, dessutom med ett fantastiskt ljud i uppdraget!
Den har en egen speciell historia och den är i ett alldeles fantastiskt skick!
Nu ska det dit ett lite speciellt band, så är den fit for fight!
Grym. Får man fråga var du köpte och ett ungefärligt pris?Nyinkommet denna vecka.
Omega Seamaster m linnen dial från 1961.
Uppgraderade med ljusbrunt struts.
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-linnen-dial-ifrån-1961.94732/Grym. Får man fråga var du köpte och ett ungefärligt pris?
Ah, en Panerai. Mycket bra!Igår kom en ny klocka.
Mkt trevlig.
Intressant att andra svarar på fråga riktad till mig?
Haha ber om ursäkt! ska inte hända igenIntressant att andra svarar på fråga riktad till mig?
Kanske ska sluta posta saker på detta forum...
Riktigt nice låda. Tyvärr måste du köpa två klockor till nu=)Dags för min första paketöppning någonsin på Klocksnack!
Har gått och tänkt länge på att införskaffa en klocklåda men hela tiden smått bort tanken med att det ”snart” skall införskaffas en winder, men den dagen kommer ju aldrig
Men så dök det upp en på köp/sälj som säljes utav Diskaren och jag hugger till, vilket även blev mitt första köp här på forumet. Toppen upplevelse, allt flöt kanon.
Bilder:
Riktigt nice låda. Tyvärr måste du köpa två klockor till nu=)
Cool! Aldrig sett den innanOris ProPilot Big Crown Blue
Cool! Aldrig sett den innan
Vad är måtten på denna? Ser bra utVar med i den berömda INOX-passarounden för ett par år sedan, hade den blå en vecka men vi klickade inte alls. Har provat lite tåliga klockor då och då och haft en G-shock men gillar dem inte. Ser fina ut på andra men det är inget för mig.
Har nu varit i Malmö några dagar och kikade in på Hukes. Och där låg den, en grön vanlig INOX, mycket nättare än de Professional Divers som skickades runt. Satt som gjuten så det blev ett köp.
Man får med ett skydd. Som om det skulle behövas...
Handledsbild
Grattis! Sitter som en smäckVar med i den berömda INOX-passarounden för ett par år sedan, hade den blå en vecka men vi klickade inte alls. Har provat lite tåliga klockor då och då och haft en G-shock men gillar dem inte. Ser fina ut på andra men det är inget för mig.
Har nu varit i Malmö några dagar och kikade in på Hukes. Och där låg den, en grön vanlig INOX, mycket nättare än de Professional Divers som skickades runt. Satt som gjuten så det blev ett köp.
Handledsbild
Tackar! 43 mm men jag tycker att den bärs mindre. 21 mm mellan bandhornen.Vad är måtten på denna? Ser bra ut
Tack så mycket!Grattis! Sitter som en smäck
Wow, den va riktigt snygg! Gillar enkelheten och den gröna färgen!Var med i den berömda INOX-passarounden för ett par år sedan, hade den blå en vecka men vi klickade inte alls. Har provat lite tåliga klockor då och då och haft en G-shock men gillar dem inte. Ser fina ut på andra men det är inget för mig.
Handledsbild
Tack!Wow, den va riktigt snygg! Gillar enkelheten och den gröna färgen!
Tittad på den och gillar. Finns nu en INOX V i rosa, 37mm, som jag tänkte köpa till hustrun vid lämpligt tillfälle...Var med i den berömda INOX-passarounden för ett par år sedan, hade den blå en vecka men vi klickade inte alls. Har provat lite tåliga klockor då och då och haft en G-shock men gillar dem inte. Ser fina ut på andra men det är inget för mig.
Handledsbild
Låter som en bra present, den rosa är riktigt cool!Tittad på den och gillar. Finns nu en INOX V i rosa, 37mm, som jag tänkte köpa till hustrun vid lämpligt tillfälle...