Du menar att Du inte tycker det ser bra ut.. ;-)Ser ju inte alls bra ut när du tryckt in 20mm på 18mm, men tjockleken och stoppningen är inte snygg. Speciellt inte mot en mindre klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar att Du inte tycker det ser bra ut.. ;-)Ser ju inte alls bra ut när du tryckt in 20mm på 18mm, men tjockleken och stoppningen är inte snygg. Speciellt inte mot en mindre klocka.
Inget ser bra ut om det är en storlek för stort.Du menar att Du inte tycker det ser bra ut.. ;-)
Dubbel paketöppning är alltid kul!
Fick ett erbjudande via PM att förvärva en klassiker, som jag sneglat på i tid och otid men aldrig fått tummen ur att prova förrän nu.
Enligt mig en otroligt lyckad modell och lyckades till och med knipa en helt nyservad
Men jag var ju på köphumör... så slog även till på denna:
Så nu är sommartrion komplett!
Nja. Jag tycker att det ser förjävligt ut, men jag försökte vara lite diplomatiskDu menar att Du inte tycker det ser bra ut.. ;-)
jag förstod det, men det var mest sättet att uttrycka det. "Det ser inte bra ut" för lätt tankarna till att det skulle vara en generell uppfattning och faktum, typ som att jorden är rund.Nja. Jag tycker att det ser förjävligt ut, men jag försökte vara lite diplomatisk
Udda fågel. Kul! Sitter det 7750 (eller dyl.) i?Första gången jag postar här, glömmer alltid bort att göra det! Ska se till att donera lite till bcf sen också! Här kommer paketet iallafall
Ja precis en 7750 är det som tickar i den!Udda fågel. Kul! Sitter det 7750 (eller dyl.) i?
Grattis, ser gärna en bild till med lite mer skärpa på din nya Seiko, det förtjänar den alltNämen paket till mig? Inte ska väl jag? Jo det ska jag!
Kan det vara en klocka? Brevbomb?
Visst var det en klocka!
Supernöjd!
En Seiko SUR009P1.
Sorry! Mobilen är lite vissenGrattis, ser gärna en bild till med lite mer skärpa på din nya Seiko, det förtjänar den allt
Så bra att den är framme hos dig! Ja, vi två har väl adderat till lite mer historia till klockan som tillhörtDet kom ett paket till Stroboman i dag!
PostNord har överträffat sig själv!
Skrev på vintage att jag ville ha en klocka med sub-sekund, fick då ett oemotståndligt erbjudande från @curler2!
En fin vit påseMed en helt perfekt liten låda i!
Bakom bubblet döljer sig något!?
Titta! Som klippt och skuret till en SAAB nörd som mig!Tack för att jag fått möjligheten att äga denna lilla godbit, dessutom med ett fantastiskt ljud i uppdraget!
Den har en egen speciell historia och den är i ett alldeles fantastiskt skick!
Nu ska det dit ett lite speciellt band, så är den fit for fight!
En äkta Saab. Grattis. Det är så att man blir Gripen av historienDet kom ett paket till Stroboman i dag!
PostNord har överträffat sig själv!
Skrev på vintage att jag ville ha en klocka med sub-sekund, fick då ett oemotståndligt erbjudande från @curler2!
En fin vit påseMed en helt perfekt liten låda i!
Bakom bubblet döljer sig något!?
Titta! Som klippt och skuret till en SAAB nörd som mig!Tack för att jag fått möjligheten att äga denna lilla godbit, dessutom med ett fantastiskt ljud i uppdraget!
Den har en egen speciell historia och den är i ett alldeles fantastiskt skick!
Nu ska det dit ett lite speciellt band, så är den fit for fight!
Jo, helt sant, det är inte Viggen klocka som helst!En äkta Saab. Grattis. Det är så att man blir Gripen av historien
Den är trevlig, tyvärr fick min åka in på reparation pga att mittknappen slutade svara. Bra klocka iallafall, när den väl fungerarsommar klockan 2018
Så kickstarter mödisen tagen... ana digi (som vanlig) men med några 2018 funktioner.
Bra därHej på er!min första post i den här tråden.Idag kom det ett kul paket,ska bli roligt att se innehållet.
Aha!ledtråd att det är från ukraina.
Kul,3 små saker i kuvertet!
Japp!en Vostok Karlsson på taket nos!!
Fick reda på att man ska få barnbarn och då måste man ju ha en passande klocka ju!
Åsså en obligatorisk handledsbild.
Ha en skön helg på er nu!
Verkligen kul! Vem är det på tavlan? Känner inte igen honom?Hej på er!min första post i den här tråden.Idag kom det ett kul paket,ska bli roligt att se innehållet.
Aha!ledtråd att det är från ukraina.
Kul,3 små saker i kuvertet!
Japp!en Vostok Karlsson på taket nos!!
Fick reda på att man ska få barnbarn och då måste man ju ha en passande klocka ju!
Åsså en obligatorisk handledsbild.
Ha en skön helg på er nu!
Karlsson på taket!Verkligen kul! Vem är det på tavlan? Känner inte igen honom?
Haha, jaha, när du säger det så...Karlsson på taket!
Tack!faktiakt nöjd med den!Haha, jaha, när du säger det så...
Kul, verkligen kul klocka.
Niiiice! Grattis!!Igår kom en ny klocka.
Mkt trevlig.
Tack. Det är alltid kul med nytt.Niiiice! Grattis!!
Grattis till pannan!Igår kom en ny klocka.
Mkt trevlig.
Trevligt inköp. Två riktigt fina klassiker. Grattis!Dubbel paketöppning är alltid kul!
Fick ett erbjudande via PM att förvärva en klassiker, som jag sneglat på i tid och otid men aldrig fått tummen ur att prova förrän nu.
Enligt mig en otroligt lyckad modell och lyckades till och med knipa en helt nyservad
Men jag var ju på köphumör... så slog även till på denna:
Så nu är sommartrion komplett!
Grattis till klockan och bra ölsmak ser jag att du harIgår kom en ny klocka.
Mkt trevlig.
Väldigt bra ölsmak!Grattis till klockan och bra ölsmak ser jag att du har