Stort grattis! Den där är grymt bra.Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Den där är grymt bra.Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Grattis till en av de grymmaste GMT på marknaden!!Blev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!
Snyggt! Caset är så mycket smäckrare än Maxi!!Hämtade denna nyligen.
En 16610 opolerad, fullset och utplockad 2011, en G-serie, alltså den sista serien som gjordes innan Rolex gick över till maxi case/tavla, keramisk vridning och den nya länken. Otroligt nöjd över denna, bärs så mycket bättre än min 114060 som fick lämna pga storleken, denna är helt klart en keeper. Avslutar med ett ws
Grattis!!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Kanonfin Grattis!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Bra tavla på den där. Grattis!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Grymt snygg, första gången jag är seriöst sugen på en Tudor. Grattis!Blev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!
Helt rätt, så j-kla snygg. Grattis!Satt och slösurfade runt lite på Chrono24 i veckan och spontanade hem en klocka jag ändå haft i åtanke ett tag. 26 timmar från London tills den satt på min handled, imponerande DHL! Och sjukt nöjd över köpet!
Ikväll får det nog bli dopp i saltvattenpoolen och börja patinera den lite mer!
Den är riktigt bra,den. Grattis!Blev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!
Grattis. Bra val!Hämtade denna nyligen.
En 16610 opolerad, fullset och utplockad 2011, en G-serie, alltså den sista serien som gjordes innan Rolex gick över till maxi case/tavla, keramisk vridning och den nya länken. Otroligt nöjd över denna, bärs så mycket bättre än min 114060 som fick lämna pga storleken, denna är helt klart en keeper. Avslutar med ett ws
Grattis till en väldigt trevlig klocka!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Tycker att Tudor har lyckats väldigt bra med den. Grattis!Blev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!
Den är ju så bra! Klippte du den Magnussons hade?Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Tack Puh! Tar med på nästa gtg.Tycker att Tudor har lyckats väldigt bra med den. Grattis!
Underbart!Blev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!
Den urtavla är helgrym. Grattis!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Tack. Ja och det lär ju bli fler, trevlig modell som verkar ha tagits emot väl och i ett prisläge många har råd med.Underbart!
De börjar ploppa upp på forumet nu.
Grattis!
TackDen är ju så bra! Klippte du den Magnussons hade?
Ja, verkligen bang här. Speciellt m tanke på inhouse-verket. Min går +0,5spd. Ruggigt nöjd så här långt.Tack. Ja och det lär ju bli fler, trevlig modell som verkar ha tagits emot väl och i ett prisläge många har råd med.
Tack!Den urtavla är helgrym. Grattis!
Vad är det för år? Eller är den plajschans?
Plajschans = helt ny. Kanske är ett lokalt uttryck.Tack!
Den släpptes i år, eller i slutet av förra året.
Plajschans?
Ahh, ok. Japp, den är helt ny.Plajschans = helt ny. Kanske är ett lokalt uttryck.
Grattis. Varit lite sugen på den. Hade varit kul med lite tankar när du haft den ett tag.Det här är en fusköppning eftersom jag öppnade redan i fredags.
Jag var ute efter en större klocka och hade spanat in Sinn, bland annat efter att ha läst här på forumet om märket. Det ledde då till ett besök hos en känd urhandel i Sundbyberg.
Plajschans = helt ny. Kanske är ett lokalt uttryck.
Försenad paketöppning men här kommer den. Då bratte stålfisken ligger på service med okänt returdatum så behövde jag en sommardinka som klarar av ett och annat. Efter en oerhört smidig affär med @Anatta så kunde jag hämta ut paketet igår lagom till semestern börja.
Grym!!Nytt in idag
SBGJ227 Peacock
Ser riktigt bra ut, väntar leverans utav min imorgon måndag om DHL sköter sig!
Hur är jubileelänken?
Bra, vill gärna testa den!Tack Puh! Tar med på nästa gtg.
Grym! Stort grattis. Vill också klämmaBlev en Tudor GMT ”pepsi” idag. Första intrycket är att färgerna är riktigt bra, den blå är inte så jätteblå vilket blir bättre tycker jag. Stort tack till Krons Ur för utmärkt service!