Haha ja det är en jävla massa prylar som följer medHa begäret blir ju GIGANTISKT bara av box och alla detaljer klockan kommer med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det är en jävla massa prylar som följer medHa begäret blir ju GIGANTISKT bara av box och alla detaljer klockan kommer med
SÅ jäkla vass!Känslan - Nyförälskad - i tvillingen..
Jag köpte min första Deepsea 116660 i december 2016 och har sedan dess väntat på att en D-Blue av samma modell skulle ”komma in”.
Idag kom så äntligen chansen och jag tog den!
Kompletterar med ”en till” likadan Rolex Deepsea Sea-dweller Stainless Steel men denna gång en D-Blue 116660.
Idiotiskt - ja kanske.. men men..
Så till mitt framtida dilemma, vilken ska man ha på sig..
Tack till Nymans Ur i Västerås för ert klockrena bemötande er service och enorma kunnande. Alltid urkul att göra affärer hos er.
Paketet hämtat från ombudet:
Och där inuti en mindre låda:
En seiko med arbetshästen 4r35. Inte jätte spännande mao. Vad finns det i kartongen då?
Jdm låda? Lite mer kul då.
SBDY019, aka "save the ocean", cheesy namn men attans vad snygg klocka.
Lite snabb jämförelse med skx-en, vet lite rädd att mina smala armar inte kommer kunna bära upp den, men tycker det funkar fint.
Boetten är tacksam med sina sneda bandhorn, bärs mindre då vilket är perfekt för mig. Snabb justering av länken följs av en obligatorisk wristshot:
Här om dagen sökte jag referensen här, fick inga träffar. Kanske första på forumet? Tack för mig!
Ps: glömde ju lume shot!
Låter som en klok idé men jag gillar bättre att köpa klockor lön att sälja demSälja skx:en ??
Köpt de här två senaste veckan. En 116710 och en 116200. Kul kuriosa är att jag köpte GMTn på Kaplans och det var auktionsnummer 143, när jag kom in och tryckte på nummerlappen för att få ut en spade var det nummer 141. Jag hann precis in i auktionssalen när GMTn, nummer 143, skulle auktioneras ut. Stressad och med spaden högt uppe vann jag den!
116200 har inte lika rolig story. Köpte den på lunchen hos AD när min lunchdejt sjukanmälde sig, så egentligen borde han swisha en slant för det spontanköpet
Äntligen!
Haha ja! Så sant!Lite felmärkt paket va?
Ömtålig, hmm....
Snyggt! Grattis!Köpt de här två senaste veckan. En 116710 och en 116200. Kul kuriosa är att jag köpte GMTn på Kaplans och det var auktionsnummer 143, när jag kom in och tryckte på nummerlappen för att få ut en spade var det nummer 141. Jag hann precis in i auktionssalen när GMTn, nummer 143, skulle auktioneras ut. Stressad och med spaden högt uppe vann jag den!
116200 har inte lika rolig story. Köpte den på lunchen hos AD när min lunchdejt sjukanmälde sig, så egentligen borde han swisha en slant för det spontanköpet
Äntligen!
Haha ja! Så sant!
Kom hem från semestern till denna skönhet som levererades väl förpackad i serviceetui tillsammans med 2 band av @oskarponken
Alltid tyckt omega men framförallt AT lockar och det var och är dags att införskaffa lite mindre dinkor så denna blev perfekt
Köpt de här två senaste veckan. En 116710 och en 116200. Kul kuriosa är att jag köpte GMTn på Kaplans och det var auktionsnummer 143, när jag kom in och tryckte på nummerlappen för att få ut en spade var det nummer 141. Jag hann precis in i auktionssalen när GMTn, nummer 143, skulle auktioneras ut. Stressad och med spaden högt uppe vann jag den!
Tack, sommaren lider ju mot sitt slut men på vintern är det ju jäkligt fränt med vit tavla om det blir riktig vinter med snö dvs. Införskaffade mig nyligen en KQ med vit urtavla också och ångrar mig inte en sekund, helt klart underskattat med vittFräsch, riktigt bra på sommaren eller mot snön
ATn är grym! Grattis!!Kom hem från semestern till denna skönhet som levererades väl förpackad i serviceetui tillsammans med 2 band av @oskarponken
Alltid tyckt omega men framförallt AT lockar och det var och är dags att införskaffa lite mindre dinkor så denna blev perfekt
Hämtade ut den här skönheten i veckan
Rolex Sky-Dweller, 326934-0001, i stål med vita tavlan och bezel i vitguld.
Kontaktade alla svenska ADs men de hade stängt sina väntelistor. Besökte ADs i Nice, Cannes och Monaco men de log bara uppgivet och sa att de inte hade några på ingång. Fick bli C24 och en handlare från England istället
Självklart betalade jag över list
Hämtade ut den här skönheten i veckan
Kontaktade alla svenska ADs men de hade stängt sina väntelistor. Besökte ADs i Nice, Cannes och Monaco men de log bara uppgivet och sa att de inte hade några på ingång. Fick bli C24 och en handlare från England istället
Riktigt jävla bra! Stort grattis till den!Hämtade ut den här skönheten i veckan
Stiligaste sky-dwellern! Mycket bra. Har under en tid noterat god smak hos herrn.Hämtade ut den här skönheten i veckan
Grattis, fantastiskt köp!
Vill man så kan man Fantastisk klocka, stort grattis!!
Riktigt jävla bra! Stort grattis till den!
Tack!Stiligaste sky-dwellern! Mycket bra. Har under en tid noterat god smak hos herrn.
Mycket stilig.Hämtade ut den här skönheten i veckan
Fet! Bara testat den blå, men den vita är nästan läckrare! Grattis!Hämtade ut den här skönheten i veckan
Tycker den gör sig absolut bäst i vitt, stort grattis till denHämtade ut den här skönheten i veckan