Minigrisen tror jag har varit med ett tag längre än Rollen. Ser ut som en trevlig liten snubbe hahaAllvarligt? Köpte du en Rolex och en minigris till frugan? Har inte riktigt hängt med i svängarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minigrisen tror jag har varit med ett tag längre än Rollen. Ser ut som en trevlig liten snubbe hahaAllvarligt? Köpte du en Rolex och en minigris till frugan? Har inte riktigt hängt med i svängarna...
Efter att ha fått hem den lille Omega Manhattan i veckan blev jag sugen på något större och i samma veva så presenterade sig möjligheten att få testa ett för mig helt nytt märke och även en klocka jag sneglat på under en längre tid
Its time for....
Box in the box!
Digitalt och ”råbarkat” i samma estetiska konstruktion!!
Sjöö Sandström UTC ORC -14
Riktigt kul att äntligen testa denna, har som sagt sneglat en längre tid och dessutom aldrig ägt en Sjöö
Nu ska man bara snabbt sätta sig in i alla knappar och funktioner...
Och som vanligt ultraljudstvätta länken
Riktigt Nice stuk på länk för övrigt med ett snyggt ”Hidden clasp” dock lite osmidigt i min värld när det inte finns något självklart (som ex en krona) att greppa om... men men
Tack för visat intresse!
Haha neej grisen köpte jag först till mig själv, sen köpte jag rollen till frugan. Hon var inte riktigt med på grisköpet så jag behövde samla pluspoängAllvarligt? Köpte du en Rolex och en minigris till frugan? Har inte riktigt hängt med i svängarna...
Hahaha ja jag kommer ihåg när du skrev det. Gjorde min dagHaha neej grisen köpte jag först till mig själv, sen köpte jag rollen till frugan. Hon var inte riktigt med på grisköpet så jag behövde samla pluspoäng
Helt missat att du köpt EN GRIS! Det är väl helt sjukt? Fungerar det som en hund? Ropar du på den som kommer den?Haha neej grisen köpte jag först till mig själv, sen köpte jag rollen till frugan. Hon var inte riktigt med på grisköpet så jag behövde samla pluspoäng
Sjukt snygg! Ref? Grattis!Ett litet nyförvärv!
Tack! Ref. är 6606-2L med en nyare Tissot-länk.Sjukt snygg! Ref? Grattis!
Haha det är lite som en blandning mellan hund och katt och en 2 åring typ. Ja absolut det gör han nu. Tog några dagar att vinna hans förtroende men nu är han tam som en hund ungefär Jäkligt egensinniga men går att lära dom nästan vad som helst med lite matHelt missat att du köpt EN GRIS! Det är väl helt sjukt? Fungerar det som en hund? Ropar du på den som kommer den?
Hahaha detta är det bästa jag hört på länge! Vad kostar en minigris??Haha neej grisen köpte jag först till mig själv, sen köpte jag rollen till frugan. Hon var inte riktigt med på grisköpet så jag behövde samla pluspoäng
CleanEtt litet nyförvärv!
inte farligt, mellan 1000-4000 beroende på kön, uppfödare och om den är kastrerad lr inte ascoola djur, fast frugan och Hamilton går inte riktigt ihop ännu :/ haha men det ger sig nog !Hahaha detta är det bästa jag hört på länge! Vad kostar en minigris??
Läste lite snabbt på om minigrisar och tydligen blir grisarna ändå rätt stora? Upp emot 50kg läste jaginte farligt, mellan 1000-4000 beroende på kön, uppfödare och om den är kastrerad lr inte ascoola djur, fast frugan och Hamilton går inte riktigt ihop ännu :/ haha men det ger sig nog !
Var i vårt avlånga land bor du och grisen? Min fru vill gärna träffa en sådaninte farligt, mellan 1000-4000 beroende på kön, uppfödare och om den är kastrerad lr inte ascoola djur, fast frugan och Hamilton går inte riktigt ihop ännu :/ haha men det ger sig nog !
Haha det stämmer! kan skifta rätt mycket men mellan 20-50 är väl normalt. Hans morsa vägde nog absolut inte under 40 men hon gick ute och då brukar dom bli störreLäste lite snabbt på om minigrisar och tydligen blir grisarna ändå rätt stora? Upp emot 50kg läste jag
Nån timme söder om Stockholm! kan ta detaljerna i pm om ni vill lösa en gristräffVar i vårt avlånga land bor du och grisen? Min fru vill gärna träffa en sådan
Njaa vart inte helt glada miner när jag spontanköpte en minigris, Hamilton har dessutom varit lite ”stökig” sista tiden men nu ligger jag på plus igen med god marginal tack !
Grattis!
Snyggaste belysningen i alla kategorier.
Låter som en optimal present Typ cykel på köpet?Allvarligt? Köpte du en Rolex och en minigris till frugan? Har inte riktigt hängt med i svängarna...
Haha jaajsg borde ha marginalerna på min sida men hon och Hamilton kommer inte alls överens så jag behövde ta i liteHaha det borde ju vara ett så stort plus man kan få, men då vet jag till en annan gång... Spontana husdjur kan kosta dig en Rolle...
Jag har de nästan värre iofs, spontanköper en klocka och blir av med den ändå
Gött! GrattisÄntligen! Tudor Black Bay 58:an är min
Tack!!Gött! Grattis
Grattis och varmt välkommen!!Äntligen! Tudor Black Bay 58:an är min
Tack!!Grattis och varmt välkommen!!
Fick in en Tudor Black Bay Heritage 41mm nyligen i inbyte mot en Breitling Colt. Väldigt nöjd och imponerad av manfacture Caliber MT5602. 72h gångreserv och håller tiden väldigt stabilt (helt i klass med storebror Rolex). Lite knepigt att få kläm på viklåset till en början, men man vänjer sig snabbt. Det fake patinerade läderbandet är också väldigt bekvämt