Hallå, paketöppningsdags.
Har letat efter den här specifika klockan några månader nu, haft span här, på eBay, chrono24, många exemplar ute men ingen som är i rätt skick.
Hittade en på eBay till slut, opolerad, servad förra året, box och papper, någon tusenlapp för dyr.
Avvaktar, pratar lite med säljaren, får några extra bilder.
Så i slutet av semestern känns ångesten lite gnagande så då blir det ett tryck på köpknappen ändå.
Direkt hör säljaren av sig, knas med PayPal, han har inte så många affärer under bältet så paypal har betalningen i karantän, antingen tills en vecka efter mottaget paket eller 20 dagar efter auktionsslut.
Standardförfarande men killen vägrar skicka förrän pengarna är säkert på konto, erbjuder sig att avbryta affären och återbetala, eller att vi väntar tills dom är upplåsta.
Fick ändå en bra känsla av personen och svar från eBay att köpskydd kommer att gälla tillräckligt länge, så det blir en 20 dagars väntan med en nära på en månadslön svävandes i etern.
Igår var det iaf dags, pengar säkra, ups express på g, next day delivery.
Är ju på jobbet när dom normalt levererar så jag försöker använda hemsidan för att slussa paketet till utlämningsställe, tekniskt fel på det.
Aja, dom lämnar det säkert där när jag inte är hemma, håller koll på spårningen under dagen, vid 13 är paketet i rätt stad, kollar mailen och där är ett glatt meddelande från ups.
Levererat, plats: entré.
Fuck, gasen i botten hem och där är mitt paket i regnet på trappen
Så mycket för: måste signeras vid leverans.
Jaja, styr upp det sista och köper en nervlugnande vinare på vägen hem.
Vad är värt det här eländet nu då
Mmm
Krispigt
Lite kortande av länken
Den tar vi, lite kul också att cert är stämplat år och månad jag föddes