Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cwc G10 issued från Royal navy -88
Ska bli skoj att rocka en riktig beater!
Dåligt paketerat. Det tunna papperet var skadat. Tur att klockan låg kvar!
Snacka om basic klocka!
Basic men tuff!Cwc G10 issued från Royal navy -88
Ska bli skoj att rocka en riktig beater!
Dåligt paketerat. Det tunna papperet var skadat. Tur att klockan låg kvar!
Snacka om basic klocka!
Stenhård! Passar bra med bandet också. Helt klart en av Sinns bästa modeller i mitt tycke.En Sinn UX!
Sinn-lådan är ganska tråkig så den skippar vi
Aa den är grym! Håller med!Stenhård! Passar bra med bandet också. Helt klart en av Sinns bästa modeller i mitt tycke.
Denna dök upp idag. Suktat efter den länge. Panerai PAM682
Stort grattis! Riktigt finNy medlem på forumet (dock varit en liten smygare här inne ett tag utan medlem).
Tog en dagsutflykt till Göteborg och inhandlade min första ”riktiga” klocka!
Kan inte vara mer nöjd, nu känner man sig som en kung!
Grym! Stort grattis.Ny medlem på forumet (dock varit en liten smygare här inne ett tag utan medlem).
Tog en dagsutflykt till Göteborg och inhandlade min första ”riktiga” klocka!
Kan inte vara mer nöjd, nu känner man sig som en kung!
Grattis! Tycker att den sitter bra på handleden.Plötsligt händer det. Eller till slut i alla fall. Efter beslut kommer leverans. Av paket med fyra lådor. Typ, julafton.
Det skulle bli en Panerai trots beniga undrarmar. Kraven var subsekund, sandwich och max 44 mm. Sen tyckte jag helt enkelt denna var snygg och satt stort men bra.
Inte riktigt julafton men väl Lucia.
Ja, 1312 alltså - Luciaklockan!
Ingen direkt paketöppning, men jag fick just hem min nya kompis till stålisen! Constellation helgulds DD från 91, Fullset
Grattis! Natot lyfter ju klockan som fanEn Sinn UX!
Sinn-lådan är ganska tråkig så den skippar vi
Ajajaj va snygg den var i guld!
Note to self: lägg till en guld klocka i att köpa listan
I mångas ögon, stort grattis till en sjukt fin klocka!Fick ett paket från Nymans med posten igår!En fantastisk klocka i mina ögon
Grattis till den! En hulk kan ju aldrig vara fel!Efter en shoppingrunda kom jag hem med lektyr och chocklad och en lien klocka
Loggar ut tidigt denna vecka och tar helg redan nu
Riktigt grym! Potentiell OWG-klocka. Stort grattisFick ett paket från Nymans med posten igår!En fantastisk klocka i mina ögon
Löjligt bra! Grattis!!Fick ett paket från Nymans med posten igår!En fantastisk klocka i mina ögon
Riktigt grym! Potentiell OWG-klocka. Stort grattis
Löjligt bra! Grattis!!
Tackar! Den känns fantastisk på handleden. Nu är frågan vilken som får mest handledstidI mångas ögon, stort grattis till en sjukt fin klocka!
Fick ett paket från Nymans med posten igår!En fantastisk klocka i mina ögon
Bam! Plötsligt händer det! Grattis!!Efter en shoppingrunda kom jag hem med lektyr och chocklad och en lien klocka
Loggar ut tidigt denna vecka och tar helg redan nu
Grattis!! Grym den där!Idag kom det en SBGA127. Tillverkad för att fira Grand Seiko's 55-årsjubileum.
40mm, spring drive & titan.
Idag kom det en SBGA127. Tillverkad för att fira Grand Seiko's 55-årsjubileum.
Snygg, vad är det för färg på tavlan, ser nästan blå ut på sista bilden?Idag kom det en SBGA127. Tillverkad för att fira Grand Seiko's 55-årsjubileum.