Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra!!!Va helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP
Snyggt!! Stort grattis!!Va helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP
Så bra!!!
Snyggt!! Stort grattis!!
Varit sugen på att testa en vintage Seiko Tuna ett tag och hållit lite koll på K&S. För några dagar sedan dök det så upp ett finfint exemplar. Närmare bestämt en Seiko 7549-7010 JDM Tuna från 1980. JDM står för Japan Domestic Market och innebär att den är ämnad för den Japanska marknaden. Den saknar således SQ beteckningen på tavlan och har Kanji daghjul.
Klockan är en rätt biffig sak på 47mm men sitter bra även på smala handleder tack vare avsaknaden av bandhorn. Ska bli kul att bekanta sig mer med denna tonfiskburk
Lite bilder i dåligt ljus. Svårfotad pjäs detta.
Tack! Ja den är i väldigt gott skickSer ju nästan ny ut! Grattis till ett kap.
Tycker helt klart den där nya blir snyggare och snyggare. Tror jag gillar att vågorna är tillbakaVa helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP
Den är charmig den där! Fick äran att ha den en stund. Testade den aldrig på canvas men kan tänka mig att den gör sig bra på ett olivfärgat. GrattisLite taskiga bilder men men..
Min första Sinn
Haha dendär har en förmåga att komma tillbaka är sugen på att köpa en igen jag också !Dags igen!
Man borde kanske köpa en och behålla den. Eller blir det för enkelt då kanskeHaha dendär har en förmåga att komma tillbaka är sugen på att köpa en igen jag också !
Tanken har slagit mig flera gånger, men det blir nog för enkelt då som du sägerMan borde kanske köpa en och behålla den. Eller blir det för enkelt då kanske
Rätt så snygg klocka. Vad är det för ref? Är det original-band (ser lite smalt ut)?Lite taskigt ljus, lite taskiga bilder. Men vad gör det. Nu är den hos sin rättmätiga ägare! Ibland händer det: en recension som sedermera slutade i ett köp.
Rätt så snygg klocka. Vad är det för ref? Är det original-band (ser lite smalt ut)?
Va helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP
TackGrattis kompis!
Grym klocka! In med dig i Sinntråden och visa upp den!Lite taskiga bilder men men..
Min första Sinn
Ojojoj då fina de verkar vara. Vill ha min 003 nu
Första lagret...
lock av och andra...
tredje...
och som sagt var en bild mera än 1000 ord//
Snyggt! Tror att den passerat mig om inte fler än jag köpte ett gränt Bonetto. Saknar den lite och är den bästa turtlen enligt mig själv.Premiär här i LA. SRPC23K1. Hårding och myspys i en och samma klocka.
Snyggt!! Grattis!!Då var det dags för nått nytt! Varit inne på gå tillbaka till något säkert kort så som speedmaster eller datejusts, men kom att tänka på ett märke jag aldrig ägt. Testade första gången märket för ungefär tre år sedan när jag var ny i klockträsket och vart då väldigt imponerad.
Idag var det dags att testa något som verkligen ställer sig i kontrast till vad jag ägt tidigare!
Tack för ett fantastiskt forum!
Ny tillverkare för mig, helnöjd.
Grattis till en fin klocka!Då var det dags för nått nytt! Varit inne på gå tillbaka till något säkert kort så som speedmaster eller datejusts, men kom att tänka på ett märke jag aldrig ägt. Testade första gången märket för ungefär tre år sedan när jag var ny i klockträsket och vart då väldigt imponerad.
Idag var det dags att testa något som verkligen ställer sig i kontrast till vad jag ägt tidigare!
Tack för ett fantastiskt forum!
GrattisVa helsåld på blå...alltid haft blåa smp..men ju mer jag kikade o väntade växte den svarta...så min första svarta SMP