Agree. Ett fint ex i helguld vore något att sätta tänderna i!Tack! Ja de är coola, speciellt i helguld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Agree. Ett fint ex i helguld vore något att sätta tänderna i!Tack! Ja de är coola, speciellt i helguld
Tycker att de lyckades bra med den!Då har det dags för ny paketöppning, denna gång en vintage inspirerad dykare från Oris
Oris 65 Divers släpptes för första gången på Baselworld 2015 och är en hyllning till Oris dykare från 1960-talet med ett utseende som är stark influerad av den tidens dykare, bl a safirglaset och lume på urtavlan som är spektakulärt. Färgvalen på urtavlan är också mycket iögonfallande. Den modell jag valde sitter på canvass, men finns också på tropikgummi och stållänk
Oris 65 Divers
Storlek: 40mm
Höjd: 12,8mm
48mm från lug till lug
Vikt: 76g
Ref. 01 733 7707 4065-07 5 20 24
Urverk: Oris Caliber 733 (SW200)
Nu till paketöppning
Wristshot
Observera safirglasets utformning
Den där tavlan är ju magisk! Stort grattis !Landa en GS SBGJ001 i helgen, fantastisk tavla.
Cool, grattis!Efter nästan en månad så kom ryssen fram till Sverige.
42 mm Vostok Komandarskie, flång ny för ca 70$ med frakt.Cool, grattis!
Beskrivning?
Har du kollat Raketa? De finns inte nya (eller nåja), men ganska lätta att hitta beg i gott skick.42 mm Vostok Komandarskie, flång ny för ca 70$ med frakt.
24-timmars visning är intressant och lite bökigt till en början.
Vridringen är sylvass och äter skjortärmar till frukost.
Såld till ryssvänlig kollega så nu letar jag lite mindre och mer vintage ryss med 24h visning.
Tack!Har du kollat Raketa? De finns inte nya (eller nåja), men ganska lätta att hitta beg i gott skick.
Wow. Snygg. GrattisLite taskiga bilder men men..
Min första Sinn
Alltid gillat den sen den kom. Grattis och hoppas du blir nöj.Då har det dags för ny paketöppning, denna gång en vintage inspirerad dykare från Oris
Oris 65 Divers släpptes för första gången på Baselworld 2015 och är en hyllning till Oris dykare från 1960-talet med ett utseende som är stark influerad av den tidens dykare, bl a safirglaset och lume på urtavlan som är spektakulärt. Färgvalen på urtavlan är också mycket iögonfallande. Den modell jag valde sitter på canvass, men finns också på tropikgummi och stållänk
Oris 65 Divers
Storlek: 40mm
Höjd: 12,8mm
48mm från lug till lug
Vikt: 76g
Ref. 01 733 7707 4065-07 5 20 24
Urverk: Oris Caliber 733 (SW200)
Nu till paketöppning
Wristshot
Observera safirglasets utformning
Är jag efterbliven eller varför står det paketa på tavlan om de heter raketa?Har du kollat Raketa? De finns inte nya (eller nåja), men ganska lätta att hitta beg i gott skick.
Är jag efterbliven eller varför står det paketa på tavlan om de heter raketa?
Grattis!Efter att ha varit utan Sinn i flera månader så är jag äntligen ”hel” igen!
Tack @Clark Kent för en trevlig affär!
har för mig att det är från Strapped.seGrattis!
Är natot original? Väldigt mysig nyans.
Tack det passar perfekt till det röda i tavlan! Det är som @TobiasD säger, ifrån strapped.Grattis!
Är natot original? Väldigt mysig nyans.
Väldigt snygg klocka, en av Sinn's bästa, enligt migTack det passar perfekt till det röda i tavlan! Det är som @TobiasD säger, ifrån strapped.
har för mig att det är från Strapped.se
Tack för era rappa och samstämmiga svar.Tack det passar perfekt till det röda i tavlan! Det är som @TobiasD säger, ifrån strapped.
Snyggt, stort grattis!Efter att ha varit utan Sinn i flera månader så är jag äntligen ”hel” igen!
Bra.Dagens fångst,
bra val..vilken size är det, den på super jubilee hade varit mummaDagens fångst,
Jag kör 36 mm, möjligt att OP går att få på superjubilee men det hänger på att länken är kompatibel med klockan.bra val..vilken size är det, den på super jubilee hade varit mumma
samma boett som DJ?Jag kör 36 mm, möjligt att OP går att få på superjubilee men det hänger på att länken är kompatibel med klockan.
Fullt möjligtsamma boett som DJ?
Mycket mycket bra!Äntligen här
Snyggt.Äntligen här
Du skall aldrig vara utan en Sinn som den institution du är i trådenEfter att ha varit utan Sinn i flera månader så är jag äntligen ”hel” igen!