zzaphod
Basic
Haha, tack för stödetAbsolut! Låter fullständigt logiskt i mina öron. Nästan opatriotiskt att inte ha en landskampsklocka när jag tänker efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, tack för stödetAbsolut! Låter fullständigt logiskt i mina öron. Nästan opatriotiskt att inte ha en landskampsklocka när jag tänker efter
Absolut! Låter fullständigt logiskt i mina öron. Nästan opatriotiskt att inte ha en landskampsklocka när jag tänker efter
Wow, det var ingen dålig låda att få öppna mitt i veckan, grattis!En hastig paketöppning på tisdagsmorgonen men ack så vacker den är!
Den blå dessutom! Så jäkla fin. Klart man blir lite avis... men STORT grattisDen stora längtan är över!
Jag har äntligen fått hem min första 36mm klocka och tro mig, jag har aldrig varit så nöjd.
Men hur som helst, låt mig presentera Tudor Black Bay 36. (Bli inte för kära nu )
When in Dubai!
RolexSatan vad ball.. Älskar de där tavlorna. Förekommer det på andra märken också?
Ingen aning men det var dom jag tänkte på jaJo men är de standard ? Bara sett det förekomma på platona och platina DD och antar dessa är specialbeställda
IWC har släppt en Portugieser med den tavlan.Satan vad ball.. Älskar de där tavlorna. Förekommer det på andra märken också?
IWC har släppt en Portugieser med den tavlan.
Tack! Den är riktigt fetDen blå dessutom! Så jäkla fin. Klart man blir lite avis... men STORT grattis
Grattis! Mycket braDen stora längtan är över!
Jag har äntligen fått hem min första 36mm klocka och tro mig, jag har aldrig varit så nöjd.
Men hur som helst, låt mig presentera Tudor Black Bay 36. (Bli inte för kära nu )
Som sagt, det finns på Rolex ocksåÄlskar det.. .fel modell för. Mig bara
Som sagt, det finns på Rolex också
Det tror jag inte, men det spelar väl ingen roll så länge det är en rolle?Jo. Men på mer än platona och platina DD?
Ja de är riktigt häftiga, kul med ett minne från resan ocksåSatan vad ball.. Älskar de där tavlorna. Förekommer det på andra märken också?
Så här blev dom med nya armband, ett zuludiverläder på Airmanen och en stål/guldlänk på Combat suben. Båda från Watchgecko och båda gjorde att klockorna lyfte ordentligt, nu är den en riktig landskampsklockaHär blev det två paket idag, den ena innehöll en Glycine Airman kvarts som är tänkt att bli bruksklocka/utvärderingsklocka för ett ev inköp av en vintageairman. Nummer två var en Glycine Combat Sub som skall bli landskampsklockan när det vankas fotboll, hockey eller annan idrott där blågult figurerar, jag återkommer med en wristshot på den när det beställda guld/stålarmbandet dyker upp så den blir komplett
(Sitter ett blått gummiarmband på den nu vid leverans)
Airmanen kändes trevlig på armen och känns betydligt kvalitativare än vad prislappen antyder
42 mm är nog melodin tror jag!
Gratulerar, den är skitfin.Får bli en dubbelöppning då jag glömde posta Explorern förrra veckan.
Efter att ha jagat Fedex-killen i flera dagar så kom det till slut till jobbet på lunchen.
Jag hade varit ute på möte och när jag kom tillbaka så låg detta på bordet.
Rolex Explorer 114270 -2007 med graverad rehaut.
Den bästa GADA-klockan? Go anywhere Do Anything
Jag har två st sedan tidigare som är i familjen men nu äntligen har jag fått en alldeles egen!
Väntade säkert en halvtimme innan jag öppnade paketet. Nu snackar vi viljestyrka!
Men när jag väl slitet upp paketet medelst bläckpenna och hårda nypor så låg den ju där!
Min allra första Cartier!
Turerna har varit många kring detta val. Ända sedan jag var med i passarounden på Tank solon för flera år sedan, har jag önskat mig en Cartier.
Tank, Santos, Drive, Tank MC och dykaren har alla varit på listan.
Detta är en Cartier Santos 2823 med automatiskt urverk.
Här bredvid sin rival. Kommer bli svårt att vläja klocka på morgnarna.
Jag har alltid gillar Explorer i 36 mm men nu fick den en allvarlig konkurrent kan jag säga!
Skickat är väl inget märkvärdigt. Priset var inte heller märkvärdigt så jag är verkligen jättenöjd!
Sitter som en smäck på handleden och kramat åt densamma hårt!
Jag måste nog köpa en till länkbit. Skrik gärna till om du har en liggande och vill sälja.
Grattis riktigt fin! Är det 29x29mm? Såg ut att sitta riktigt bra.Får bli en dubbelöppning då jag glömde posta Explorern förrra veckan.
Efter att ha jagat Fedex-killen i flera dagar så kom det till slut till jobbet på lunchen.
Jag har två st sedan tidigare som är i familjen men nu äntligen har jag fått en alldeles egen!
Väntade säkert en halvtimme innan jag öppnade paketet. Nu snackar vi viljestyrka!
Men när jag väl slitet upp paketet medelst bläckpenna och hårda nypor så låg den ju där!
Turerna har varit många kring detta val. Ända sedan jag var med i passarounden på Tank solon för flera år sedan, har jag önskat mig en Cartier.
Jag har alltid gillar Explorer i 36 mm men nu fick den en allvarlig konkurrent kan jag säga!
Skicket är väl inget märkvärdigt. Priset var inte heller märkvärdigt så jag är verkligen jättenöjd!
Jag måste nog köpa en till länkbit. Skrik gärna till om du har en liggande och vill sälja.
Tack det är den lite större varianten på 32mm.Grattis riktigt fin! Är det 29x29mm? Såg ut att sitta riktigt bra.
Aha okej riktigt fin iallafall.Tack det är den lite större varianten på 32mm.
32x45mm om jag inte minns fel.
Stort dubbelgrattis! Du kör verkligen hårt med Explorer 1an! =)Får bli en dubbelöppning då jag glömde posta Explorern förrra veckan.
Skicket är väl inget märkvärdigt. Priset var inte heller märkvärdigt så jag är verkligen jättenöjd!
Japp, det är den bästa klockan jag vet!Stort dubbelgrattis! Du kör verkligen hårt med Explorer 1an! =)