Vilket härligt sätt att avsluta veckan och inleda helgen på! Grattis!Hej Alla
Då var dagen D här och man fick hämta ut sin nya klocka. Det är bara att njuta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket härligt sätt att avsluta veckan och inleda helgen på! Grattis!Hej Alla
Grattis! Alltid kul med nytt!Hej Alla
TackGrattis till en riktigt pärla!
Tack ja det är pricken över i;etVilket härligt sätt att avsluta veckan och inleda helgen på! Grattis!
Tack. Ja man blir som ett barn på julaftonGrattis! Alltid kul med nytt!
Inte bara rimligt utan fullkomligt grymtPåväg hem från skidåkning i Schweiz (utan några som helst planer på klockköp) spatserade jag runt på flygplatsen och ramlade över en Blancpain Fifty Fathoms - Tribute to Mil-Spec. Ett riktigt sammanträffande eftersom jag precis läst @yonsson 's grymma recension om klockan och totalförälskat mig. Hann med nöd och näppe med boardingen tillsammans med denna juvel
Har fortfarande inte bestämt mig för om det var ett rimligt köp eller inte...
Sjukaste och bästa spontanköpet.Påväg hem från skidåkning i Schweiz (utan några som helst planer på klockköp) spatserade jag runt på flygplatsen och ramlade över en Blancpain Fifty Fathoms - Tribute to Mil-Spec. Ett riktigt sammanträffande eftersom jag precis läst @yonsson 's grymma recension om klockan och totalförälskat mig. Hann med nöd och näppe med boardingen tillsammans med denna juvel
Har fortfarande inte bestämt mig för om det var ett rimligt köp eller inte...
Det kom ett efterlängtat paket med posten igår, har gått runt som ett barn på julaftons morgon och väntat på detta nu i några dagar och när det väl anlände igår hann jag inte öppna det då vi skulle åka på julbord och övernatta där tills idag.
Desto större glädje när jag fick packa upp denna idag
Vågade mig inte på att korta in originallänken då jag inte hade någon mejsel som passade helt 100 så det fick bli ett meshband som jag köpte häromdagen på den så länge.
Har även beställt ett svart canvasband med grå söm från strapped som jag tror kommer passa helt perfekt på denna.
Helt underbar känsla att få ta upp denna ur lådan och få hänga den på armen!
Dom som säger att inte lycka kan köpas för pengar har fel
Tack till @Hook för moraliskt stöd och @ERIKSON URHANDEL för snabb och superbra service!!
Tack!! Ja, den känns väldigt rätt i många avseendenGrattis! En måste klocka!
Mycket bra val. Klarade mig knappt 6 månader utan speedy innan jag va tvungen att köpa en igenDet kom ett efterlängtat paket med posten igår, har gått runt som ett barn på julaftons morgon och väntat på detta nu i några dagar och när det väl anlände igår hann jag inte öppna det då vi skulle åka på julbord och övernatta där tills idag.
Vågade mig inte på att korta in originallänken då jag inte hade någon mejsel som passade helt 100 så det fick bli ett meshband som jag köpte häromdagen på den så länge.
Har även beställt ett svart canvasband med grå söm från strapped som jag tror kommer passa helt perfekt på denna.
Tack till @Hook för moraliskt stöd och @ERIKSON URHANDEL för snabb och superbra service!!
Grattis till ett bra val! Imponerande att kunna vänta med öppningen ocksåDet kom ett efterlängtat paket med posten igår, har gått runt som ett barn på julaftons morgon och väntat på detta nu i några dagar och när det väl anlände igår hann jag inte öppna det då vi skulle åka på julbord och övernatta där tills idag.
Tack!! Hade inget val, annars hade den blivit öppnad igårGrattis till ett bra val! Imponerande att kunna vänta med öppningen också
Det här ska vara min sista paketöppning av en klocka 2018! På återseende 2019 med nåt fetare
Snyggt och vilken underbar lume!!Äntligen hemma! Dags att packa upp
Tack!Snyggt och vilken underbar lume!!
GrattisÄntligen hemma! Dags att packa upp
Paketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Jag har haft ögonen på en Oysterflex Daytona ett längre tag nu och tillslut hade jag chansen att slå till på en helt ny modell. De små ”fenorna” under Oysterflex är makalöst bekväma på handleden, det bäst konstruerade gummibandet jag provat hittills!
Helt OK lume!
Väldigt snyggt klocka, tavlan är hot hot, stor grattis.Paketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Jag har haft ögonen på en Oysterflex Daytona ett längre tag nu och tillslut hade jag chansen att slå till på en helt ny modell. De små ”fenorna” under Oysterflex är makalöst bekväma på handleden, det bäst konstruerade gummibandet jag provat hittills!
Helt OK lume!
Tack! Känns väldigt bra med min första RolexGrattis
Stiligt! Stort grattis.Paketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Helt OK lume!
Wow ,grattis sjuk samling du har nuPaketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Helt OK lume!
Wow! Vilken julklapp . Mycket bra!!Paketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Helt OK lume!
Bara att gratulera till en superklocka!Paketöppning av ny kronograf, denna gång en Rolex Daytona 116518LN på Oysterflex. Kombinationen gulguld med champagneurtavla på svart gummi och keramisk bezel är en rackans trevlig kombination
Helt OK lume!
Tackar, har dock sålt av en del nu, bl a båda mina Rolex och BreitlingWow ,grattis sjuk samling du har nu