Vilken ruggigt bra line-up!!! Ruggigt stort grattis!Dessa fantastiska KS-affärer
Då har äntligen mitt senaste inköp landat.
Inköpet som gjordes i tisdags var som de flesta av mina inköp ett impulsköp. Visst letade jag någon ny klocka i ädelmetall, men av någon anledning hade jag missat denna på säljavdelningen.
Det blev iaf snabba ryck och jag började försöka rodda i logistiken med av att få hem klockan från andra sidan landet.
Började med att försöka ringa min kusin på orten utan resultat.
Kom då på att det kan vara en kille som jag känner och köpt och sålt klockor av och som kör lastbil runt om i Sverige och Norge.
Sagt och gjort jag ringer honom, och han är ca 20 min från orten. Tyvärr hinner vi inte få ihop något då. Men han nämner att han passerar även kvällen efter.
Den eminente säljaren här på KS @Tigerrrr och chaffisen möts således upp på en mack någonstans i obygden och klockan är nu på väg.
Turen tar sig nu runt med lastning och lossning i både Norge och Sverige, medan jag ringer och kollar upp den flera gånger om dagen som när man lämnar sitt barn till barnvakt första gången.
Nåja, ett par dagar senare så är så är det äntligen dagsAlla goda ting är 3, eller
Tack KS för allt <3
Senast ändrad: