Ok, årets första.
Efter en längre jakt, kikade i mailhistoriken och september 16 lades det bevakning på eBay. En handfull risiga objekt har passerat, några med fel färg, ett par med hutlösa köp nu priser.
Nu är det inget superfancy men eländigt få till salu av någon anledning.
Tack vare den här jäkla kingen till eBay människa spelar det ingen roll att postnord likt Karl Bertil Jonsson hivat mitt paket rakt ner i stengolvet i fragila avdelningen.
Så vad har du köpt nu då?
Början till det är klockreklam jag snubblat över av någon anledning eller annan.
Dom skrek alltid köp mig, med sin rejsiga stil.
Indexen klistrade på glaset och visare som sveper under dom, hur häftigt är inte det?
Men jag har ju lovat mig själv dyrt och heligt att aldrig mer köpa klockor utan quickset, och absolut ingen day-date utan.
Men då ser ni finns det den allra lyxigaste utgåvan PR 526, med något omega verk om jag mins rätt.
Med dubbel Quick set, hacking och 28 800 bph.
Man får även en extra fasning längs kanten som fortsätter ner på länken.
Orört skick och knappt en repa.
Vilken dag va
Ska bli kul att se hur tavlan beter sig i dagsljus
Efter en längre jakt, kikade i mailhistoriken och september 16 lades det bevakning på eBay. En handfull risiga objekt har passerat, några med fel färg, ett par med hutlösa köp nu priser.
Nu är det inget superfancy men eländigt få till salu av någon anledning.
Tack vare den här jäkla kingen till eBay människa spelar det ingen roll att postnord likt Karl Bertil Jonsson hivat mitt paket rakt ner i stengolvet i fragila avdelningen.
Så vad har du köpt nu då?
Början till det är klockreklam jag snubblat över av någon anledning eller annan.
Dom skrek alltid köp mig, med sin rejsiga stil.
Indexen klistrade på glaset och visare som sveper under dom, hur häftigt är inte det?
Men jag har ju lovat mig själv dyrt och heligt att aldrig mer köpa klockor utan quickset, och absolut ingen day-date utan.
Men då ser ni finns det den allra lyxigaste utgåvan PR 526, med något omega verk om jag mins rätt.
Med dubbel Quick set, hacking och 28 800 bph.
Man får även en extra fasning längs kanten som fortsätter ner på länken.
Orört skick och knappt en repa.
Vilken dag va
Ska bli kul att se hur tavlan beter sig i dagsljus