Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt. Tycker Breitling får för lite kärlek.Bra fredag idag, kom nämligen ett fint paket! var så ivrig med att slita upp det så glömde nästan ta bilder
![]()
https://klocksnack.se/KineticUploader/up.html#
![]()
![]()
https://klocksnack.se/KineticUploader/up.html#
Snyggt. Tycker Breitling får för lite kärlek.
Håller inte med om snyggast, men den snyggaste är för oinspirerande (superocean heritage) gällande urverk och uppfattad stolthet från företagetTack!
Instämmer! är personligen svag för Breitling överlag, detta kan dock vara deras snyggaste modell imo![]()
Håller inte med om snyggast, men den snyggaste är för oinspirerande (superocean heritage) gällande urverk och uppfattad stolthet från företaget
AvundsjukKlippte en sån här på Krons Ur idag. Orkar inte paketöppna seriöst då det är en dussinklocka.
![]()
Snyggt!Klippte en sån här på Krons Ur idag. Orkar inte paketöppna seriöst då det är en dussinklocka.
![]()
Nu ska oskulden brytas i paketöppningstråden med avseende på en egen paketöppning. Mitt första inköp vilket redan fått mig att sukta efter mer...
Ett skepp kommer lastat, kunde inte ens ta mig hem innan det var dags för öppning
![]()
Otroligt svårt att få av all tejp, the sticky bandits släng er i väggen
![]()
Slutligen kom själva boxen, ytterbox och innerbox men otålig som jag var så togs enbart en bild...
![]()
Snabbt upp på handleden utan att ställa varken tid eller datum och ta ett första wristshot med skakig hand.... det gröna är någon skum reflex som min mobil fångat upp som grön
![]()
Har en del kvar att lära kring hur man tar snygga wristshots minst sagt...
![]()
Lite bättre bild, för att vara 14 år gammal så är klockan i ett fantastiskt skick IMHO
![]()
Lte data om klockan:
Storlek: 40mm
Urverk: Oris 633, pre-red rotor. Troligtvis så är den modifikation som görs på standard verket 2824-2 att det är Incabloc och därav ett eget namn- tror inga andra moddar görs.
Årsmodell: 2000, uttagen av AD en härlig sommarmånad och i mina ögon ett otroligt fint skick
Tidhållning: Har bara haft den ett par dagar men precisionen är häpnadsväckande! Den har på fyra dagar inte avvikit mer än 2 sekunder!
Nöjdhetsgrad idag: 10/10
Skulle köpa igen: ja
Har börjat titta på andra betydligt dyrare klockor: givetvis ;-)
Sorry för halvtaskiga bilder och ett säkert ointressant inlägg men är väldigt nöjd just nu med inköpet!
Riktigt snygg!Vadan detta? Tvättmedel eller en sjöjungfru från Disney?
Så lycklig just nu och har aldrig längtat lika mycket till kontoret, imorgon är det jag som flashar runt med ny dinka!
Klippte en sån här på Krons Ur idag. Orkar inte paketöppna seriöst då det är en dussinklocka.
![]()
Det kom ett paket från England... med en PAM 560!
Det kom ett paket från England... med en PAM 560!
Så enkel och så läcker. Stort grattis.Det kom ett paket från England... med en PAM 560!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Köpte mig den här för ca två månader sen.
Snyggaste versionen av PO där är! en sån måste jag ha en dag![]()