Grattis! Kanske dags att testa en själv![]()
Inte alls dum. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Kanske dags att testa en själv![]()
Trevligt grattis till speedyn.Var och hämtade en trevlig liten sak i Linkan igår! Passade även på att besöka Flygvapenmuseet. Rekommenderas varmt!
![]()
![]()
En mäktig och väldigt berörande utställning var den bärgade DC-3:an som fyller hela källarvåningen i museet.
![]()
Man har bärgat uppskattningsvis 90-95% av föremålen på bottnen av Östersjön.
Bland annat har piloternas personliga ägodelar hittats.
![]()
Ett passande avslut på en kanondag!
![]()
Vet inte om det går att se..Trevligt grattis till speedyn.
Undrar vad det är för klocka som ligger på bordet ?
Riktigt fin bronsdykare!Dags för mig att säga hej med mitt senaste förvärv.
Efter leatande efter en bronsdykare som tilltalar mig och inte kostar en förmögenhet så landade valet på en Heroic18 som jag snubblade över efter ha läst en tråd om Orient här på forumet som ledde mig till en handlare i Nederländerna som hade denna på förstasidan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denna mäter 47mm utan krona och 16mm tjock tar 24mm mellan hornen och från Heroic följde det med 3 remmar, ett hajläder, ett brunt läder och en canvas rem plus att handlaren skickade med ett grönt Nato.
Nu är det bara att vänta på patinan att anlända.
Får be om ursäkt för dom dåliga mobilbilderna.
//Micke.
Jag gör som Nicke L i Växjö, -wrist shoot direkt! Min första nya Rolle!![]()
Vadan detta? Tvättmedel eller en sjöjungfru från Disney?
![]()
Nej, det är någon från Schaffhausen!
![]()
Hmm.. En äldre box..
![]()
Ja, en blå limiterad Portuguese!
3714-32 Laureus. 2000 ex tillverkade till förmån för Laureus child foundation.
![]()
![]()
Passar perfekt ihop med sin bleka skönhet till syster.
![]()
Blev så till mig att jag var tvungen att springa till garderoben och sätta på mig skjorta och kavaj för den obligatoriska handledaren
(Dottern undrade varför jag hade kavaj till mina gym-shorts)
![]()
Så lycklig just nu och har aldrig längtat lika mycket till kontoret, imorgon är det jag som flashar runt med ny dinka!
Grym Klocka Niklas, och ett jätte stort GRATTIS! Visst är det något visst med blå tavlor på klockor! Denna paketöppning och IWC Portuguese var klart värd att en egen tråd I öppna forum delen min vän![]()
![]()
![]()
Hmm.. En äldre box..
![]()
![]()
![]()
![]()
Blev så till mig att jag var tvungen att springa till garderoben och sätta på mig skjorta och kavaj för den obligatoriska handledaren
![]()
Så lycklig just nu och har aldrig längtat lika mycket till kontoret, imorgon är det jag som flashar runt med ny dinka!
Nytt kom med Posten.
DD trenden är total!
Spanska dagskivan byts i eftermiddag
1807a på korrekt ovanligt barkat jubillee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm.. En äldre box..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt frän OQ! Skulle också vilja ha en! Grattis!Denna skönhet kom i torsdags... Myys![]()
Tack!Ja, blått ÄR flott.
Roligt att du tyckte att den var värd en egen tråd, men jag än så länge en försiktig noob som försöker lära sig hur allt fungerar här.
Men om jag lyckas hitta en Portu 3714-66 Lucerne (50 tillverkade) så lovar jag att göra en egen tråd![]()
"För att - och här får jag kanske klä lite skott - det här är den moderna Rolex som på något sätt känns mest lik den ursprungliga. Tycker om GMT'n men toolkänslan tycker jag är borta. Denna ser nästan helt ut som den gamla SD'n utan den fyrkantiga boetten och på något sätt har man lyckats göra den gamla klockan till en ny med bevarat utseende. Vissa klockor känns rätt från första gången man sätter den på sig - detta är en av dem."
Nytt! Nån som har tips på passande band?![]()
Denna skönhet kom i torsdags... Myys![]()