Gillar orient och har en blå själv. Grattis till ett prisvärt stycke!![]()
Inget märkvärdigt, en ny beater, men likväl ett trevligt tillskott för en väldigt liten peng.
Edit, ursäkta grynig mobilbild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar orient och har en blå själv. Grattis till ett prisvärt stycke!![]()
Inget märkvärdigt, en ny beater, men likväl ett trevligt tillskott för en väldigt liten peng.
Edit, ursäkta grynig mobilbild.
F*n, missade den här tråden för exakt två veckor sedan när jag köpte min GMT Master II. Jaja, lägger upp en bild nu istället...
![]()
Välkommen hit!
Och detta var ju en bra start klocka på detta forum för en 16-åring. STOORT GRATTIS Teodor![]()
Härligt är ingyn från forumet eller ny?Ingenieuren är ny för idag. Dwellern har jag haft i en vecka typ. Mycket nöjd med min nya duo
![]()
Härligt är ingyn från forumet eller ny?
Grym dubbel!!Ingenieuren är ny för idag. Dwellern har jag haft i en vecka typ. Mycket nöjd med min nya duo
![]()
Grym dubbel!!
Den kombon känns vattentät, funkar länge. Grattis!Ingenieuren är ny för idag. Dwellern har jag haft i en vecka typ. Mycket nöjd med min nya duo
![]()
Den kombon känns vattentät, funkar länge. Grattis!
Tjusig! Kontorschefen ser riktigt skeptisk ut, du får muta honom med en frolic eller något!Fick leverans från @c4lzone igår. Ännu en årsklocka för mig.
Kontorschefen gillar den men är tveksam till stenarna...
![]()
Otroligt vacker, grattis. En rolex som sticker ut bland alla sub och daytona.
Otroligt vacker, grattis. En rolex som sticker ut bland alla sub och daytona.
Ingenieuren är ny för idag. Dwellern har jag haft i en vecka typ. Mycket nöjd med min nya duo
![]()
2 första klockorna!, blev så ivrig att öppna så jag glömde ta bilder direkt när det kom men sjukt nöjd oavsett
![]()
![]()
Grattis till både klocka och dykcertet!Nyss hemkommen från Thailand, unnade mig en Oris Aquis som jag trivs riktigt bra med.![]()
Var ju tvungen att inhandla en dykare [emoji16]
![]()
Köpte givetvis länken till som är riktigt grym o gedigen, har inte satt på den än då gummit kändes mer praktiskt när jag hade den på stranden (sand=repor).
Har haft den förra divers date med vågor i tavlan som jag trivdes riktigt bra med, trodde inte att aquis skulle göra mig lika nöjd men Oris är riktigt ballt!![]()