Hahaha!! Tack! Det svänger fort. Har inte kvar DJ:en. Är TWG med denna och en Sub nuSnyggt, men var du inte OWG med DJ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha!! Tack! Det svänger fort. Har inte kvar DJ:en. Är TWG med denna och en Sub nuSnyggt, men var du inte OWG med DJ?
Fin! Har kikat på samma till min sambo, och den ser faktiskt bättre ut på din bild än på vissa av shopparna jag sett.Syrran fyllde nyligen hela 22 år och hade önskat sig en klocka. Inga särskilda krav på märke eller design förutom vit tavla och gärna med länk.
... Fint tillfälle att dra ner ännu en familjemedlem i hobbyn
En ivrig paketöppning och hon vart så nöjd! Klockan hon fick var då en Tissot ’Lady Tradition’. 33mm med en överraskande fin vit urtavla och kupat safirglas. Vinst!
Ny äventyrsklocka:
GrattisHärlig start på måndagen!
Äntligen en Sarb033 i samlingen. Ännu vackrare i verkligheten! Skönt att länken var i perfekt storlek direkt ut ur lådan.
Mycket läcker. Stort grattis.
Grym! suget blev inte mindre nu..
Blå tavla? Superläcker!!Då var det dags igen med en modell i ett utförande jag ännu ej testat!
Snyggt fångat, saknar min, den blåa tavlan är magisk.Då var det dags igen med en modell i ett utförande jag ännu ej testat!
Tack, ja blå!Blå tavla? Superläcker!!
Tack! Ja den är grymSnyggt fångat, saknar min, den blåa tavlan är magisk.
GrattisDå var det dags igen med en modell i ett utförande jag ännu ej testat!
Tack så mycket!Grattis
Sjukt fin! Vågar man fråga vad den gick på?Doppar för första gången tårna i vintage med en 1680 från 70-talet! Inget paket att öppna men en riktigt härlig känsla ändå
Hej,
Det började med @Chuck s underbara unboxing i Kobra Kai...
Det fortsatte med ett samtal från min lokala urmakare...
Arbetsdagen avrundades med en sväng till systemet och ett stopp på Engströms för avhämning av en SRPD11.
SRPD11 är min tredje Turtle och därmed känner jag att kapitlet ”dykare” är nu fulländad (tills jag kommer på nya idéer)
oväntat snygg kombo!
Hämtade denna skönhet idag
Tack!!Grattis! Det är den klockan jag använder mest! riktigt behaglig att bära