gratulerar, trevlig klocka.
Tackar Mycket ligger i detaljerna här, genomtänkt design verkligen. Rolig klocka!Grattis igen till en riktigt trevlig IWC, den modellen är väldigt bra på gummi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
gratulerar, trevlig klocka.
Tackar Mycket ligger i detaljerna här, genomtänkt design verkligen. Rolig klocka!Grattis igen till en riktigt trevlig IWC, den modellen är väldigt bra på gummi
Årets första inköp. Den här har jag gått och suktat efter ända sedan @Pojken från Götet gled in med den på en GTG i höstas. Jag kan, då och då, ha tjatat lite på honom att han skulle sälja den men han har varit stenhård. Hittade så äntligen ett alldeles eget ex
Japp, det blev en Panerai 682. 42mm passar mig perfekt.
De är magiska Grattis!Doppar för första gången tårna i vintage med en 1680 från 70-talet! Inget paket att öppna men en riktigt härlig känsla ändå
Kudos till dig, har försökt få respons från moderator, kanske fel dok om detaljer i min användare men ingen respons ven tar jag kontakt med?
Jag kan inte se några personuppgifter i alla fall.Allt är väl borttaget nu?
Ser ok ut.Jag kan inte se några personuppgifter i alla fall.
Grattis!, fin förpackining den kom i, men varför ser den så skitig ut?Det kom ett paket med Fedex idag
Det blev en efterlängtad Panerai PAM372 med Plexi
Grattis!, fin förpackining den kom i, men varför ser den så skitig ut?
Jävlar vad snygg, det där orangea bandet sticker verkligen ut
Bulova moon watch kom precis, 2 dagar från Usa är inte illa.
tack, riktigt bra pris om du köper från amerikanska amazon.Grattis! Har funderat ett tag på om Bulovan ska bli min nästa klocka
Snyggt!Syrran fyllde nyligen hela 22 år och hade önskat sig en klocka. Inga särskilda krav på märke eller design förutom vit tavla och gärna med länk.
... Fint tillfälle att dra ner ännu en familjemedlem i hobbyn
En ivrig paketöppning och hon vart så nöjd! Klockan hon fick var då en Tissot ’Lady Tradition’. 33mm med en överraskande fin vit urtavla och kupat safirglas. Vinst!
Grattis!Hämtade denna skönhet idag
Tack!Grattis!
Snyggt, men var du inte OWG med DJ?Hämtade denna skönhet idag