Kai
Silver
Den är grym den där!! Grattis!!Då var det dags igen med en modell i ett utförande jag ännu ej testat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym den där!! Grattis!!Då var det dags igen med en modell i ett utförande jag ännu ej testat!
Häftig sekundvisare!!Ryssen kom igår... love it!
Visst?Häftig sekundvisare!!
Svintrevlig! Hade själv gärna burit Panerai men min 19cm handleder håller inte med. Vad har du för mått på klockan och handleden?Min klockhistorik innehåller idel Omega, Rolex och Tudor (och några Seikos) och jag började tröttna lite på mina mellanmjölkiga klockval.
Jag startade denna tråden för att dela erfarenheter och få tips:
https://klocksnack.se/threads/den-fega-klocktråden-för-oss-som-inte-släppt-sargen.105073/
Så slängde jag efter månaders tvekan ut min Explorer till försäljning och blev erbjuden ett byte. Efter viss betänketid insåg jag att jag måste anta utmaningen.
Ingen kontroversiell klocka egentligen, men enligt mig ett bra steg vidare från en alltför ordinär klocktillvaro
Här kommer i alla fall själva öppningen.
Väl packat.
fick hjälp att öppna
Låda utan logotyp
Ett stycke stål, glas och gummi.
En PAM111, 44mm godis med glasbaksida, manuellt verk och sandwichtavla.
Trevligt med en glasbaksida igen, senast var min planet ocean. Detta är inte fy skam.
Detta blir kul, synes i paneraitråden!
19cm...du kan väl bära vad som helst med det?Svintrevlig! Hade själv gärna burit Panerai men min 19cm handleder håller inte med. Vad har du för mått på klockan och handleden?
Vad? Bild på det!Svintrevlig! Hade själv gärna burit Panerai men min 19cm handleder håller inte med. Vad har du för mått på klockan och handleden?
19? Jag har 18, skulle lika gärna kunna haft 17. Det funkar hur bra som helst. Det är bara att köraSvintrevlig! Hade själv gärna burit Panerai men min 19cm handleder håller inte med. Vad har du för mått på klockan och handleden?
Stort tack! Kunde inte vara mer nöjd Haha, den gick på tillräckligt mycket...Sjukt fin! Vågar man fråga vad den gick på?
Har 19 och en 44 ser ut så här på mig, så det mesta funkar, så länge det inte är för litet19? Jag har 18, skulle lika gärna kunna haft 17. Det funkar hur bra som helst. Det är bara att köra
Grattis igen
Tillbaka hos mig för 3e? gången tror jag haha! Ska försöka komma ihåg detta nästa gång jag funderar på att flippa!
Vissa klockor har en tendens att studsa tillbaka...och i detta fallet kan jag förstå det!
Tillbaka hos mig för 3e? gången tror jag haha! Ska försöka komma ihåg detta nästa gång jag funderar på att flippa!
Där dök den upp igen
Grattis igen
Vissa klockor har en tendens att studsa tillbaka...och i detta fallet kan jag förstå det!
Där dök den upp igen
Grattis @TheTaleTeller
Grattis till en riktigt fin klocka!
Igår häntade jag ut mitt andra stora klockköp i livet och en av mina gral klockor.
Väl packad med massa papper och en kökshandduk!
Min första JLC! Första gången jag äger eller ens provar än. Men vilken är det?
Fint packad va den iaf.
En JLC Reverso! Jag är så sjukt nöjd, den här stannar för livet, funderar på att gravera den.
tack!Grattis till en riktigt fin klocka!
Underbar klocka! STORT grattis!
Igår häntade jag ut mitt andra stora klockköp i livet och en av mina gral klockor.
Fint packad va den iaf.
En JLC Reverso! Jag är så sjukt nöjd, den här stannar för livet, funderar på att gravera den.
Superfin är den! Stort grattis till graalen!
Fint packad va den iaf.
Mycket bra. Grattis.
Fint packad va den iaf.
Riktigt fin färg på den där. Du får posta många bilder när solen tittar fram.
Riktigt snygg.Min klockhistorik innehåller idel Omega, Rolex och Tudor (och några Seikos) och jag började tröttna lite på mina mellanmjölkiga klockval.
Jag startade denna tråden för att dela erfarenheter och få tips:
https://klocksnack.se/threads/den-fega-klocktråden-för-oss-som-inte-släppt-sargen.105073/
Så slängde jag efter månaders tvekan ut min Explorer till försäljning och blev erbjuden ett byte. Efter viss betänketid insåg jag att jag måste anta utmaningen.
Ingen kontroversiell klocka egentligen, men enligt mig ett bra steg vidare från en alltför ordinär klocktillvaro
Här kommer i alla fall själva öppningen.
Väl packat.
fick hjälp att öppna
Låda utan logotyp
Ett stycke stål, glas och gummi.
En PAM111, 44mm godis med glasbaksida, manuellt verk och sandwichtavla.
Trevligt med en glasbaksida igen, senast var min planet ocean. Detta är inte fy skam.
Detta blir kul, synes i paneraitråden!