wotan
Silver
Dom ligger på ca 14-15 uppåt.Jag var bara nyfiken, kommer inte att köpa en sån eller gå in på C24.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom ligger på ca 14-15 uppåt.Jag var bara nyfiken, kommer inte att köpa en sån eller gå in på C24.
Tusen tack!Har ett par riktiga slitvargar.
Kan vara kul med en lite bättre beater!
Ser seriös ut, gillar!
Kul med bra pris också!
Wow vad cool! Har du referensnummer?Fick mig ett litet paket idag.
I klockan sitter ett av de första mecha-quartz urverken : jlc calibre 630/631
https://watchbase.com/jaeger-lecoultre/caliber/631
Porsche design by iwc - 36mm. Känns mindre än vad jag trodde men passar bra på mina små handleder
Bildjömförelse (för att visa att diametern inte är allt, urtavlans storlek gör mkt!) Sjöö Sandström worldtimer 36mm vs Porsche 36mm
Tack!Referens är inte det enklaste för mig att hitta, flera säljer anger olika referenser. 3738 /3742 osv.
Tack för komplimangen!
https://www.chrono24.se/iwc/porsche-design-titan-chronograph--id10714012.htm
Uppdaterade länken så du får upp samtliga klockor på 36mm
Snyggt!Ny metall till samlingen!
”Den som ger sig in i leken får leken tåla”.Kom igår men glömde posta. Har tänkt att ge mig på att testa runt lite klockor igen. Denna gång i prisklassen 10-20k ungefär.
Först ut blev en klocka jag kikade på förut men som kändes för dyr. Sen när den kändes rimligt prissatt (läs klocksnackskadad) så letade jag och lessna på den efter att ha sett den för mycket på bild. Men nu var vi tillbaka igen och nu blev det affär.
Vi börjar med ett litet paket.
Öppnar i änden och drar ut denna
Ja nu känns ju märket inte som någon hemlighet längre direkt. Och den som hängt på här ett tag kanske känner igen just detta exemplar.
Ett äkthetsintyg, trevligt.
Här jäklar ska lekas mellanchef med Bondklocka! Fast inte riktigt ännu. Fan för den där OWG-mars grejen. Första och sista gången jag deltar i den de kan jag lova.
Så smpc får fint vänta tills 1 april. Ska bli riktigt kul att få känna på den ordentligt då.
Grattis!Ny flygare på armen...
Grymt fin! Grattis.Ny flygare på armen...
Stort grattis till en fin klocka! Jag måste också testa att leka mellanchef med en smpcKom igår men glömde posta. Har tänkt att ge mig på att testa runt lite klockor igen. Denna gång i prisklassen 10-20k ungefär.
Först ut blev en klocka jag kikade på förut men som kändes för dyr. Sen när den kändes rimligt prissatt (läs klocksnackskadad) så letade jag och lessna på den efter att ha sett den för mycket på bild. Men nu var vi tillbaka igen och nu blev det affär.
Vi börjar med ett litet paket.
Öppnar i änden och drar ut denna
Ja nu känns ju märket inte som någon hemlighet längre direkt. Och den som hängt på här ett tag kanske känner igen just detta exemplar.
Ett äkthetsintyg, trevligt.
Här jäklar ska lekas mellanchef med Bondklocka! Fast inte riktigt ännu. Fan för den där OWG-mars grejen. Första och sista gången jag deltar i den de kan jag lova.
Så smpc får fint vänta tills 1 april. Ska bli riktigt kul att få känna på den ordentligt då.
Men du! Vilken jävla dröm!!! wow...Ny metall till samlingen!
Noterar detta till när jag känner mig färdig med denStort grattis till en fin klocka! Jag måste också testa att leka mellanchef med en smpc
Grattis och välkommen till forumet!
Här kommer det
Den är inte vintage men har fått sin design från äldre tudor-klockor, så det är inte helt fel att tro det . Dessa går på runt 30-35k.Galet snygg! Är det här en vintage? Hur mycket kostade denna?
Tack tack, det är en favorit. Grand Quartz från 1978 med twin Quartz verk som fortfarande håller 10spy 41år senare. Tyckte att den var värd lite kärlek så den fick nytt orginalglas med AR, kanonnöjd
Tack Det har varit en favorit i flera år nu. Har två twin quartz, får se vilken jag behåller tillslut.Det ypperliga beviset på att kvartur visst har själ! Mkt fint exemplar.
Boom! Grym! Stort grattis!!Någon dag sedan leverans, men ändå.
Fullset är trevligt.
Stilig grön låda minsann.
Titta där! En Breguet Heritage
Skön form, magisk tavla!
Dock inte helt som utlovad, får se om det går att lösa på ett bra sätt.
Bara att hoppa in i Tonneau-tråden!!!!Någon dag sedan leverans, men ändå. Var lite orolig att det skulle komma trepack hemstickade strumpor, men det gjorde det inte. Hade ju däremot varit fint om det fanns strumpor också i paketet, alltid bra att ha!
Fullset är trevligt.
Stilig grön låda minsann.
Titta där! En Breguet Heritage
Skön form, magisk tavla!
Dock inte helt som utlovad, får se om det går att lösa på ett bra sätt.
Grattis kompis!
Det blev en sådan alltså, snyggt! Såg den i Oristråden, riktigt grym release!