hammermountain
Silver
Tack!! Är grymt fin i sin enkelhet. Sober, och avslappnad, och det här bandet är ju bara för bekvämt!Grattis. Den är fin den där klockan. Jag har haft en likadan själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!! Är grymt fin i sin enkelhet. Sober, och avslappnad, och det här bandet är ju bara för bekvämt!Grattis. Den är fin den där klockan. Jag har haft en likadan själv.
Passande gummilänk!!
Trevlig pensionär!Kablam - krigsklockan har landat!
En Minerva från 40-talet i samlarskick(antagligen inte sett så mycket action), använd av någon i tyska armén, skulle vara kul om det är samma person sol ristat in sitt namn under boettlocket
Originalarmbandet har dog nog för längesen , vet inte vad dom hade för typ av armband under kriget.Trevlig pensionär!
Hur såg orginalarmbandet ut?
Se där, snyggt! Riktigt fin klocka, verkligen nöjd med min.Fick paket idag. Måste säga att jag blev riktigt nöjd.
En av de bästa....För att kunna byta band på denna skönhet.
Rolexparfym?
Grattis.Fick ett efterlängtat paket igår:
Lite goodies.
Allt samlat.
Välkänd låda.
214270 blev min första dyrare klocka efter mycket vånda över valet. Slutstriden stod mellan Omega AT, Speedy, DJ eller Expy.
Stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås för mycket fin service, tryggt och professionellt!
Grattis till en klassiker!!Fick ett efterlängtat paket igår:
Lite goodies.
Allt samlat.
Välkänd låda.
214270 blev min första dyrare klocka efter mycket vånda över valet. Slutstriden stod mellan Omega AT, Speedy, DJ eller Expy.
Stort tack till @Nymans Ur 1851 Västerås för mycket fin service, tryggt och professionellt!
Grattis! Tycker denna var riktigt fin. Går dessa fortfarande att få tag på - och vad ligger de på i prisnivå?
Paket från Gotland, Klockia.
Tack DHL för att ni tog en paketrunda på en fredag och inte väntade till på måndag som brukligt. Helgen hade blivit väldigt seg annars...
Ser ut som en stålis, trevligt
Inplastad och fin. Var det inte lite kötid på dessa när de precis lanserades?
Så har man ännu en G-Shock i samlingen
Rolexparfym?
HejHej @Tommy_83, schysst 16013! Jag letar efter en likadan (tapestry dial), kan du berätta lite om var du har köpt den och hur mycket den kostade?
Klockan köptes från en handlare i Hamburg som heter IKAN. Köpte den direkt av honom. Inte via Chrono24. Håller med om att dom stuckit iväg i prisGrymt, tack för snabbt svar @Tommy_83. Var köpte du själva klockan, också på Chrono24? Har tittat runt där ett tag, men känner att priserna har blivit alldeles för höga, det måste finnas billigare.
Klockan köpte från en handlare i Hamburg som heter IKAN i Hamburg. Köpte den direkt av honom. Inte via Chrono24. Håller med om att dom stuckit iväg i pris
Riktigt fin den där. Grattis!Paket!
Bubbelplast
Ett märke jag som velat prova ett tag
Det blev en black bay 36 med blå tavla som kom på Basel 2018.
Dåligt ljus tyvärr så bättre bilder får jag återkomma med.
Håll koll på köp & sälj här på forumet. Dom dyker upp med jämna mellanrumSer ut att vara en bra handlare. Säg gärna till om du råkar se en 16013, eller har andra bra handlare som jag borde hålla ett öga på.
Vad är det för ref?Blev en blå Citizen dykare som beater
Överraskande stor låda för en klocka jag betalade 120$ för.
Nämen! Vad cool!
Här har vi den
Riktigt fin blå färg
En japan möter en annan
Och så de obligatoriska wristshot:en
BN0151-09LVad är det för ref?