JB_XII
Silver
Snyggt! Sommardinkan fixad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra sommarklocka Grattis!
Någon dag sedan leverans, men ändå. Var lite orolig att det skulle komma trepack hemstickade strumpor, men det gjorde det inte. Hade ju däremot varit fint om det fanns strumpor också i paketet, alltid bra att ha!
Fullset är trevligt.
Stilig grön låda minsann.
Titta där! En Breguet Heritage
Skön form, magisk tavla!
Dock inte helt som utlovad, får se om det går att lösa på ett bra sätt.
Den är grym! Roliga material. Grattis!Paketöppning på en lite annorlunda klocka, Bvlgari Diagano Magnesium 41mm med inhouse urverk BVL191. Urtavlan är gjord i magnesium, keramisk bezel och flera andra högteknologiska material.
Ett väldigt mjukt och behagligt gummiband
Ganska slim boett
Avslutningsvis lite lagom med lume
Wow! Riktigt coolPaketöppning på en lite annorlunda klocka, Bvlgari Diagano Magnesium 41mm med inhouse urverk BVL191. Urtavlan är gjord i magnesium, keramisk bezel och flera andra högteknologiska material.
Ganska slim boett
Stort grattis. Ser mycket läcker ut.Paketöppning på en lite annorlunda klocka, Bvlgari Diagano Magnesium 41mm med inhouse urverk BVL191. Urtavlan är gjord i magnesium, keramisk bezel och flera andra högteknologiska material.
Ganska slim boett
Riktigt cool! Grattis!Paketöppning på en lite annorlunda klocka, Bvlgari Diagano Magnesium 41mm med inhouse urverk BVL191. Urtavlan är gjord i magnesium, keramisk bezel och flera andra högteknologiska material.
Ganska slim boett
43,5mm, hade varit trevlig som 39,5mm.Härlig sommarklocka! Grattis! Vad är det för storlek?
Håller med! 39,5 mm hade varit perfekt! Då hade jag slagit till!43,5mm, hade varit trevlig som 39,5mm.
Grattis. Den är fin den där. Hade en svart men den fick vandra vidare eftersom den var för lik min Exp 1 i användningsområden. Kul med en blå, tanken har slagit mig att skaffa en igen nu när den finns i annan färg än svart.Paket!
Bubbelplast
Ett märke jag som velat prova ett tag
Det blev en black bay 36 med blå tavla som kom på Basel 2018.
Dåligt ljus tyvärr så bättre bilder får jag återkomma med.
Tack! Ja jag var inne på en exp 1 också men kände att den inte var dubbelt så kul som en bb36. Får se om vi trivs ihop!Grattis. Den är fin den där. Hade en svart men den fick vandra vidare eftersom den var för lik min Exp 1 i användningsområden. Kul med en blå, tanken har slagit mig att skaffa en igen nu när den finns i annan färg än svart.
Grattis! Ser fin ut den där!Paket!
Bubbelplast
Ett märke jag som velat prova ett tag
Det blev en black bay 36 med blå tavla som kom på Basel 2018.
Dåligt ljus tyvärr så bättre bilder får jag återkomma med.
Snyggt!Blev en tripp till Erikson urhandel igår
Kanonfin!! Grattis.Blev en tripp till Erikson urhandel igår
Jäklar va snygg!Grattis
Damn! <3Någon dag sedan leverans, men ändå. Var lite orolig att det skulle komma trepack hemstickade strumpor, men det gjorde det inte. Hade ju däremot varit fint om det fanns strumpor också i paketet, alltid bra att ha!
Fullset är trevligt.
Stilig grön låda minsann.
Titta där! En Breguet Heritage
Skön form, magisk tavla!
Dock inte helt som utlovad, får se om det går att lösa på ett bra sätt.
En riktigt fin ”all-aroundklocka” stort grattis!Kände ett starkt behov av att dela med mig av detta! Direkt från Glashutte
Vad kan det vara?
Lätt impad
Wowowow
Oh man.... Var längesen jag var så här taggad innan en ny kis, men den här är ju sagolik
Grattis. Den är fin den där klockan. Jag har haft en likadan själv.Kände ett starkt behov av att dela med mig av detta! Direkt från Glashutte
Vad kan det vara?
Lätt impad
Wowowow
Oh man.... Var längesen jag var så här taggad innan en ny kis, men den här är ju sagolik
En riktigt fin ”all-aroundklocka” stort grattis!