Bra duo därTidigare i veckan damp en Breitling Colt GMT in...
Idag fick jag Mail av DHL att ytterligare ett paket kommit;
Tada! En Oris Aquis Date Releif - Föroppningsvis årets sommarklocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra duo därTidigare i veckan damp en Breitling Colt GMT in...
Tack! Ja, den känns riktigt trevlig faktisktBra duo där
Trevlig klocka. Grattis. Men du, jag är tämligen säker på att den är vattenresistent även utan att vara inplastad..Tidigare i veckan damp en Breitling Colt GMT in...
Helt säker?Trevlig klocka. Grattis. Men du, jag är tämligen säker på att den är vattenresistent även utan att vara inplastad..
Vad är det som liknar en Day Date?Paket
Inget direkt woow kvalitetmässigt men man får väl vad man betalar för. Den verkar göra sitt jobb iallafall.
Vill ni inte veta men haft den sen jag va fem så har den kvar som en rolig grej..Vad är det som liknar en Day Date?
Stekigast på skolgården!Vill ni inte veta men haft den sen jag va fem så har den kvar som en rolig grej..
Den är inte så pjåkig den därFjärde gången gillt - Såg nya DJ i AMS i veckan, hemsk. Så plocka upp en med hidden clasp nu!
Lås, Bandhorn, Tavla var hemsk den med men den är ju bytbarDen är inte så pjåkig den där
Vad gillade du inte med den nya modellen?
Grymt!!Paketdags igen.
Vit anonym box. Vad kan det vara?
Nu börjar det likna något
Bell & Ross är det iaf. Men vilken modell?
BR 03 93 GMT. Som ser ut såhär...
Kommer på läder men nylon ingår också. Samt verktyg.
Close up....
Och obligatorisk wrist shot. Otroligt bekväm.
Det är något visst med gmt. Hur många får man ha med det innan det blir för många?
Grymt!!
Den här vill vi se ännu mer av i Bell & Rosstråden.
Det här kan nog bli min nästa klocka. Gillar mycket!
Min Nightlum hälsar
Mycket trevligt dinkaIgår skaffade jag mig min allra första Seiko. Riktigt nöjd men var dock tveksam till de högblanka armbandet så de fick snabbt bytas.
Grym ju, grattis. Är det en DD där till vänster om speedyn den såg jag ej i lördags.Paket
Inget direkt woow kvalitetmässigt men man får väl vad man betalar för. Den verkar göra sitt jobb iallafall.
Asball! Vad är det för storlek på en sån där rackare?Paketdags igen.
Vit anonym box. Vad kan det vara?
Nu börjar det likna något
Bell & Ross är det iaf. Men vilken modell?
BR 03 93 GMT. Som ser ut såhär...
Kommer på läder men nylon ingår också. Samt verktyg.
Close up....
Och obligatorisk wrist shot. Otroligt bekväm.
Det är något visst med gmt. Hur många får man ha med det innan det blir för många?
Tackar. Det är en 03, så 42 mm. Men bärs större pga formen.Asball! Vad är det för storlek på en sån där rackare?
Grymt bra! Välkommen till ALS-klubben!
Sådärja! Nu gäller det bara att hitta ett schysst band till den så blir det kanon.
Tackar! Riktigt nöjdGrymt bra! Välkommen till ALS-klubben!
Hade fått vända i dörren om jag kom med den gamla kinesen med quartzverk. men tack för senast kul att vi fick kommaGrym ju, grattis. Är det en DD där till vänster om speedyn den såg jag ej i lördags.
Okej den är ändå såpass stor känner att jag måste prova en själv. Har ca 18cm handleder så känner spontant att en 03 förmodligen ligger närmast för min delTackar. Det är en 03, så 42 mm. Men bärs större pga formen.
Måste erkänna att jag blivit sugen på en 01 på 46 mm.
42mm borde nog funka, min handled är 18,5 -19 beroende på massa sakerOkej den är ändå såpass stor känner att jag måste prova en själv. Har ca 18cm handleder så känner spontant att en 03 förmodligen ligger närmast för min del
Alright, det visste jag inte. Tack för info42mm borde nog funka, min handled är 18,5 -19 beroende på massa saker
Annars har de ju en del modeller i 39mm också.
Jäklar! Grattis till en riktigt fin klocka!
Sådärja! Nu gäller det bara att hitta ett schysst band till den så blir det kanon.
Riktigt snygg kombo grattisTackar! Riktigt nöjd
Kommer passa perfekt! Jag har 17-17,5cm och 03:an sitter bra på mig. Kolla gärna in min paketöppning.Okej den är ändå såpass stor känner att jag måste prova en själv. Har ca 18cm handleder så känner spontant att en 03 förmodligen ligger närmast för min del
Sveriges bästa butikspersonal hittar man nog inte på en Pressbyrån i Finnspång, rätt butiker har nog rätt personalEfter några dagars kontakt med Louis Vuitton så hade äntligen deras watch case med monogram kommit in till huvudstaden.
Så en tågbiljett med SJ i första klass bokades från Östgötaslätten
Resan avslutades med ett besök på Nymans och en cigarr i en kall Kungsträdgård.
Hela besöket var en upplevelse och jag kan inte förstå varför folk tycker att stockholmare är dryga
Sveriges trevligaste butikspersonal finns i Stockholm