Bjarven82
Basic
TackDen där skulle jag vilja ha, som sagt GRYMT fångat @Bjarven82 !
Skulle jag nån gång få för mig att sälja den så hör jag av mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackDen där skulle jag vilja ha, som sagt GRYMT fångat @Bjarven82 !
Tack
Skulle jag nån gång få för mig att sälja den så hör jag av mig
Japp det stämmer.Kanon...för visst var det luggholes på den där?!
Japp det stämmer.
Saknar den när du bjuder på så fina bilder
Kortis öppning idag fast att det var länge sedan, men det fick bli en Aerospace Som snabbt åkte över på Nato! Härlig sommar/res dinka!
Måste säga att jag är imponerad av tavlan!
Saknar en gul låda dock, pm om någon sitter på en
Tack & hej!
Samma här men det är inte lätt att hitta gamla klockor där allt finns, jag glömde att lägga fram Rolex taggen i kortet men den finns såklart med. Tack kul att höraJag är som sagt själv fullsets nörd, tillbehörsnörd samt detaljnörd! Att den gröna stickern på baksidan är kvar är så gött, att jag gillar luggholes är för att klockan får en sportigare look, samt att det är lättare att byta länk, armband om man nu skulle få för sig det.... Verkligen kul att du visade upp allt som följde med i paketöppningen !
Glad som ett barn på julafton åker jag hem för att möta hantverkarna som precis lagt sista handen på köksbytet. Som lök på laxen hämtar jag mitt paket på vägen hem. ”Ny” klocka ”igen” (bara 13 år sedan senast). Blev en Cartier Santos denna gång. Något mindre än min gamla Omega. Trodde först det var en damklocka när jag öppnade paketet
Glad som ett barn på julafton åker jag hem för att möta hantverkarna som precis lagt sista handen på köksbytet. Som lök på laxen hämtar jag mitt paket på vägen hem. ”Ny” klocka ”igen” (bara 13 år sedan senast). Blev en Cartier Santos denna gång. Något mindre än min gamla Omega. Trodde först det var en damklocka när jag öppnade paketet
Haha. Jag tänkte på ”grädde på moset” ändrarGrattis!
”Lök på laxen” betyder dock att något dåligt blev ännu sämre. For future reference, så att säga.
Glad som ett barn på julafton åker jag hem för att möta hantverkarna som precis lagt sista handen på köksbytet. Som grädde på moset hämtar jag mitt paket på vägen hem. ”Ny” klocka ”igen” (bara 13 år sedan senast). Blev en Cartier Santos denna gång. Något mindre än min gamla Omega. Trodde först det var en damklocka när jag öppnade paketet
Saknar den när du bjuder på så fina bilder
Har ägt den en gång i tiden!Haha, förlåt? Är väldigt nöjd, bra färg!
Jo jag förstod detHar ägt den en gång i tiden!
Vackert! Grattis!
Sådärja! Nu gäller det bara att hitta ett schysst band till den så blir det kanon.
Boom!!
Sådärja! Nu gäller det bara att hitta ett schysst band till den så blir det kanon.
Tack!Vackert! Grattis!
Tackar! Vi får se, tror faktiskt att ett blått band skulle se brutalez ut. Något i den här stilen:Boom!!
Verkligen trevlig, grattis! Mörkbrun krokodil eller kalv till den? Eller?
Nice! Funkar nog också. Jäkla fint armbandsur oavsett vilket band du väljer.Tack!
Tackar! Vi får se, tror faktiskt att ett blått band skulle se brutalez ut. Något i den här stilen:
Riktigt, riktigt jävla bra! Grattis!
Grattis! Sjukt fina klockor båda två, men jag blev nyfiken på Anonimon; Vad är det för ref på den?En liten tripp till Stockholm för att hämta min Anonimo.
Vart visst en sinn också
Riktigt fin! Grattis!Då har man ramlat ditt åter igen och ny klocka hämtades på posten idag.
Ja har alltså köpt min andra GS och kan inte annat en wow, Seiko kan de!
Bjuder på två ws.
GS är kanske inte mitt favorit märke men det är märket som får mig att häpna varje gång, betalar en bråkdel av vad många av mina andra klockor har kostat mig men jag får en finish långt bättre. Riktigt nöjd och onsdag gick från en okej till helt underbar.
Riktigt fin! Grattis!Då har man ramlat ditt åter igen och ny klocka hämtades på posten idag.
Ja har alltså köpt min andra GS och kan inte annat en wow, Seiko kan de!
Bjuder på två ws.
GS är kanske inte mitt favorit märke men det är märket som får mig att häpna varje gång, betalar en bråkdel av vad många av mina andra klockor har kostat mig men jag får en finish långt bättre. Riktigt nöjd och onsdag gick från en okej till helt underbar.
Å herre gud.
AM-1002.13.113.T34 finns bara i 97ex så inte säkert det finns några kvar. Men modellen heter Anonimo NAUTILO och finns i flera olika färger.Grattis! Sjukt fina klockor båda två, men jag blev nyfiken på Anonimon; Vad är det för ref på den?
Aldrig posta Lange utan en bild på baksidan...