Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min har knappt lämnat handleden sedan den införskaffades, trots att jag har ett helt gäng andra trevliga klockor.Och så kom då tillfället när jag efter en lång tids research fick ändan ur och slog till på min första "riktiga" klocka!
Kunde inte vart mer nöjd just nu!
Ja, men bara liteGrattis den är ju lite häftigare än Explorern.
Oops! GrattisI couldn’t help myself. Välkommen FPJ
GrattisÄntligen...496 dagars väntan är över. Kunde inte bli bättre inledning på semestern!
Tack o bockGrattis
Äntligen...496 dagars väntan är över. Kunde inte bli bättre inledning på semestern!
Härligt! Riktigt snygg design på den.Äntligen...496 dagars väntan är över. Kunde inte bli bättre inledning på semestern!
Grattis
Härligt! Riktigt snygg design på den.
Kul med någon som köper sport-Rolex i stål med avsikten att själv använda den!
Grattis till blivande fru, och grattis till er båda på det stundande bröllopet!Rykande färsk från AD
Kan redan här flagga för att det är fel box
En 114200 Olive till blivande frun, den klär henne onekligen med sina 34mm och färgen på tavlan är helt outstanding! *se nedan för mer rättvisa
Obs, längre ned... Detta är fortfarande del av öppningen...
Nu så!! Fantastisk tavla!
Då klockan hunnit slå 00:04 så önskar jag er alla en trevlig fredag och kommande helg!
Grattis till blivande fru, och grattis till er båda på det stundande bröllopet!
Stort grattis till fru med klockaRykande färsk från AD
En 114200 Olive till blivande frun, den klär henne onekligen med sina 34mm och färgen på tavlan är helt outstanding! *se nedan för mer rättvisa
Då klockan hunnit slå 00:04 så önskar jag er alla en trevlig fredag och kommande helg!
Stort grattis till fru med klocka
Grattis!Rykande färsk från AD
TackGrattis!
Grattis till klocka och blivande fru!Rykande färsk från AD
Grattis till klocka och blivande fru!
Grattis!Rykande färsk från AD
Grattis! Den ser väldigt mysig ut. Jag provade en Cartier på nån GTG och slogs just av hur bekvämt den bärs.Det hela började med att jag provade en i en pantbutik i Marbella för några veckor sedan. Efter det så kunde jag inte få den ur huvudet. VILL HA! Men den i Marbella var lite väl dyr.
Så jakten började.. Det är ju halva grejen ändå.
Förra söndagen slog jag till på en. Hittades på en Webb auktion i England. Väntat otåligt sedan dess.. Så nu kör vi!
Någon som kan gissa?
Japp! Det blev en Cartier Santos Galbée ref 2319 automatisk. Antigen så älskar man modellen eller så hatar man den. Personligen så tycker jag den är sportigt elegant. Älskar länken. Väldigt skön att bära.
Blev positivt överraskad över skicket, ser opolerad ut. Men jag är ingen expert så ska inte ta gift på det. Tyvärr inga papper eller box. Men är väldigt nöjd med köpet!
Tackar! Sjukt nöjdGrattis! Den ser väldigt mysig ut. Jag provade en Cartier på nån GTG och slogs just av hur bekvämt den bärs.
Äntligen...496 dagars väntan är över. Kunde inte bli bättre inledning på semestern!
Mycket onödig kommentar när du inte har nån som helst information till varför jag säljer den. Men ha en bra onsdag i allafall, du verkar behöva det
Grym!Zodiac Chronometer, ’White Wolf’, Topper LE of 82. Sitter skönt, och passar nog till det mesta. Mer på https://www.watchonista.com
gratulerarÄntligen...496 dagars väntan är över. Kunde inte bli bättre inledning på semestern!
Grattis ser grym ut!I couldn’t help myself. Välkommen FPJ
Grattis, riktigt ball!Zodiac Chronometer, ’White Wolf’, Topper LE of 82. Sitter skönt, och passar nog till det mesta. Mer på https://www.watchonista.com