Fin pjäs , grattis
Tacka tackar.gratulerar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin pjäs , grattis
Tacka tackar.gratulerar
Grym! Inga alignment issues hoppas jag?Nyss hemkommen från Svante i Globen. Denna fick jag med mig... Sjukt nöjd.
Wow vilket köp, stort grattis!Nyss hemkommen från Svante i Globen. Denna fick jag med mig... Sjukt nöjd.
Tack! Enda minuset so far är att insertet inte är keramiskt. Seiko brukar ju dock tillverka grejer som hållerWow vilket köp, stort grattis!
Grymt cool, grattis!Nyss hemkommen från Svante i Globen. Denna fick jag med mig... Sjukt nöjd.
Cool klocka Zlatan!Idag var det min tur att få paket
En klassisk Rolex daytona med s.k “Paul Newman dial”. Älskar den redan och kommer aldrig att sälja den
TackCool klocka Zlatan!
Mycket bra, grym kombo!Idag var det min tur att få paket
En klassisk Rolex daytona med s.k “Paul Newman dial”. Älskar den redan och kommer aldrig att sälja den
Sjukt bra tavla där. Grattis!Idag var det min tur att få paket
Utan diamanter, vad händer?
Sneak peak... Snart så
Det börjar bli varmare...! Snart såGe oss mer. Gissar på
Vacker!Hublot Big Bang Aero Bang Carbon ut. Rolex Datejust 36mm 116138 in.
Det börjar bli varmare...! Snart så
Boss!Hublot Big Bang Aero Bang Carbon ut. Rolex Datejust 36mm 116138 in.
Grattis!! Mycket braHublot Big Bang Aero Bang Carbon ut. Rolex Datejust 36mm 116138 in.
Vacker!
Grattis!! Mycket bra
Grym! Grattis
Fan jag är helt såld än så länge!
Tack Tobias! Fantastisk tavla o vilken känslaGrym! Grattis