Ja den ser riktigt trevlig ut. Grym finish och ett fantastiskt urverk också!Tack Tobias! Fantastisk tavla o vilken känsla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den ser riktigt trevlig ut. Grym finish och ett fantastiskt urverk också!Tack Tobias! Fantastisk tavla o vilken känsla
Nice, grattis!
Fan jag är helt såld än så länge!
Aldrig fel med en Seiko 5:a! Ser riktigt trevlig ut.Mitt första inköp efter medlemskap i detta eminenta forum kom hem idag. En SRPB93K1.
Jag gick ut och öppnade i det lilla solljus som finns och detta var festen jag fick uppleva!
Ifyllt, stämplat och signerat garantibevis. Som sig bör.
Genom plasten såg det ut som jag fått en svart. HJÄLP!
Men visst var den grön som den ska vara. Gött!
Sånt här gillar jag. Den spann som en katt när jag matade i reserven kraft.
En fördel med en rejäl handled är att jag bara behövde göra en finjustering av armbandet utan att behöva ta bort någon länk.
Gick in och tog en snabb koll på lumen. Inget på sekundvisaren, vilket jag visste, men det var trevligt ändå!
Au revoir, klockentusiaster!
Tack!Nice, grattis!
Visst är det såJa den ser riktigt trevlig ut. Grym finish och ett fantastiskt urverk också!
Fan jag är helt såld än så länge!
Mitt första inköp efter medlemskap i detta eminenta forum kom hem idag. En SRPB93K1.
Jag gick ut och öppnade i det lilla solljus som finns och detta var festen jag fick uppleva!
En fördel med en rejäl handled är att jag bara behövde göra en finjustering av armbandet utan att behöva ta bort någon länk.
Gick in och tog en snabb koll på lumen. Inget på sekundvisaren, vilket jag visste, men det var trevligt ändå!
Tack!Grym! Stort grattis
Tack! Det kändes som en bra automat i en prisklass som inte behöver ge mig ekonomisk ångest.Aldrig fel med en Seiko 5:a! Ser riktigt trevlig ut.
Stort tack! Jag ville dela min upplevelse med flera.-Mycket snygg paketöppning! Grattis!
Verkligen grym paketöppning, underbar entusiasmMitt första inköp efter medlemskap i detta eminenta forum kom hem idag. En SRPB93K1.
Vilken jäkla klocka. Grattis till både klocka och stundande bröllop! Kan inte tänka mig en bättre klocka under dagen.Välkommen JLC Master Ultra Thin Date i roséguld. En riktig graal för mig som drömt om att äga en JLC i många år, och äntligen har den hittat till min handled lagom till att jag ska gifta mig. Njuter ordentligt nu
Givetvis också med en öl för att fira
Mikhet bra!Välkommen JLC Master Ultra Thin Date i roséguld. En riktig graal för mig som drömt om att äga en JLC i många år, och äntligen har den hittat till min handled lagom till att jag ska gifta mig. Njuter ordentligt nu
Välkommen JLC Master Ultra Thin Date i roséguld. En riktig graal för mig som drömt om att äga en JLC i många år, och äntligen har den hittat till min handled lagom till att jag ska gifta mig. Njuter ordentligt nu
Stort tack! Det är verkligen galet att ha den på armen, jag trodde aldrig jag skulle få äga enVilken jäkla klocka. Grattis till både klocka och stundande bröllop! Kan inte tänka mig en bättre klocka under dagen.
Grattis!!Välkommen JLC Master Ultra Thin Date i roséguld. En riktig graal för mig som drömt om att äga en JLC i många år, och äntligen har den hittat till min handled lagom till att jag ska gifta mig. Njuter ordentligt nu
Riktigt trevlig dressare . Grattis till både den och bröllopet!Välkommen JLC Master Ultra Thin Date i roséguld. En riktig graal för mig som drömt om att äga en JLC i många år, och äntligen har den hittat till min handled lagom till att jag ska gifta mig. Njuter ordentligt nu
Grattis!Efter samtal från kungliga huvudstaden så begav jag mig dit idag för att hämta denna pärla...
Blev en ny 216570 från @Nymans Ur 1851 känns toppen!
Tackar!Grattis!
GrattisEn liten paketöppning.
Jag blev sugen när jag såg Rolex släpp på Basel 2019. Nu har den landat. Tack @Nymans Ur 1851 Västerås för ett trevligt köp.
Det blev en 126710BLNR
Jag gillar den skarpt.
Grymt! Stort grattis!En liten paketöppning.
Jag blev sugen när jag såg Rolex släpp på Basel 2019. Nu har den landat. Tack @Nymans Ur 1851 Västerås för ett trevligt köp.
Det blev en 126710BLNR
Jag gillar den skarpt.
Grattis!En liten paketöppning.
Det blev en 126710BLNR
Jag gillar den skarpt.
Grattis!Efter samtal från kungliga huvudstaden så begav jag mig dit idag för att hämta denna pärla...
Blev en ny 216570 från @Nymans Ur 1851 känns toppen!
Galet fin! Grattis!!Det blev ett klocköp på det senaste besöket i Stockholm, inte planerat direkt men jag har varit sugen att testa en sådan här rätt länge och det klickade när jag fick prova, så nu har jag en till från Glashütte regionen
Det är alltså en Nomos Tangente Sport Neomatik 42 Date, ref 580. Jag brukar föredra mörk tavla nen den här känns himla bra, fräsch