Snuskigt snygg! Alltså tavlan... DROOL
haha, hela klockan är snuskigs snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snuskigt snygg! Alltså tavlan... DROOL
Haha självklart! Skulle kanske slängt in ett radbryt därhaha, hela klockan är snuskigs snygg!
Mycket bra köp I det skicket dessutom! Hittar man en Skyfall så börjar dom ju bli lite till åren nu.Tack för det, mkt nöjd
Ah, en Scuba Dude, nice!Bidrar med lite mångfald från våra kamrater i öst.
Riktigt fin! Omega imponerar som vanligt.
Kul att hitta en Skyfall! Datumramen gör mycket för helheten. Också lite snyggare än dagens Aqua Terra där riktningen på ”brädorna” ändrats. Grattis!Igår kom det värde, så nu blir det en lördagsöppning!
Vi gillar röd tejp, det betyder oftast whisky och lite lugn och ro samt nytt IN!!
Stor Omega låda, inte speedy stor men inte heller ”vintage” liten
Den fina nya trälådan med tillhörande attiraljer!
Här har vi den lille rackaren!
En 38,5mm, fullset och i stort sett mint ”Skyfall” som fortfarande är under garanti
Asså tavlan, den borstade länken och datumramen... BOOM!
Obligatoriskt!!
Tack för titten, sjukt nöjd och nu önskar jag er alla en fantastiskt härlig lördag!
Ja den tavlan som sagt, ögongodisIgår kom det värde, så nu blir det en lördagsöppning!
Vi gillar röd tejp, det betyder oftast whisky och lite lugn och ro samt nytt IN!!
Stor Omega låda, inte speedy stor men inte heller ”vintage” liten
Den fina nya trälådan med tillhörande attiraljer!
Här har vi den lille rackaren!
En 38,5mm, fullset och i stort sett mint ”Skyfall” som fortfarande är under garanti
Asså tavlan, den borstade länken och datumramen... BOOM!
Obligatoriskt!!
Tack för titten, sjukt nöjd och nu önskar jag er alla en fantastiskt härlig lördag!
Grattis till en klassiker.Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Grattis!Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Grattis!!Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Snygg! Grattis!Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Grattis!Var ett tag sedan sist. Verkar vara en OWG, senaste bytet blev till en Casio F-91W som jag haft runt handleden 24/7 senaste året.
Nu väcktes intresset igen, och impulsköpte denna:
Grattis till en klassiker.
Grattis!
Grattis!!
Snyggt ur och även cool låda!
Snygg! Grattis!
Ahhh så grym! Varit sugen på en sån länge nu men får aldrig tummen ur!Öppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
fantastiskt snygg
Har faktiskt blivit en ny favorit i samlingen!fantastiskt snygg
fullt förståligtHar faktiskt blivit en ny favorit i samlingen!
Var ett tag sedan sist. Verkar vara en OWG, senaste bytet blev till en Casio F-91W som jag haft runt handleden 24/7 senaste året.
En Zelos Swordfish i brons, black sand urtavla och med Seikos arbetshäst NH35 som urverk.
Snygg! Kul med bronsVar ett tag sedan sist. Verkar vara en OWG, senaste bytet blev till en Casio F-91W som jag haft runt handleden 24/7 senaste året.
En Zelos Swordfish i brons, black sand urtavla och med Seikos arbetshäst NH35 som urverk.
Min första klocka i brons, och kan idag redan notera att patina redan börjat komma.
Tänkte försöka ha den runt armen 24/7 kommande året.
Samma här tills jag snubblade över den på köp o sälj, rena turen! De dyker ju upp då och då begagnat om man har tålamod, kul klocka hur somAhhh så grym! Varit sugen på en sån länge nu men får aldrig tummen ur!
Mycket trevlig! Hur är det med brons egentligen, ärgar det av sig på manschetter och liknande eller är patinan ”fast”?Var ett tag sedan sist. Verkar vara en OWG, senaste bytet blev till en Casio F-91W som jag haft runt handleden 24/7 senaste året.
Min första klocka i brons, och kan idag redan notera att patina redan börjat komma.
Tänkte försöka ha den runt armen 24/7 kommande året.
Riktigt nice! 1974?Paket!
En liten krigare på 33mm gömde sig i paketet.
Nu blir det ut och leta nato samt skicka vidare den på spa så den kanske kickar igång.
Tack för detta, jo det är ju lite så.. Är de fina är det bara att huggaMycket bra köp I det skicket dessutom! Hittar man en Skyfall så börjar dom ju bli lite till åren nu.