Verkligen, mkt trevligt! Datumram och borstad länk är grejenKul att hitta en Skyfall! Datumramen gör mycket för helheten. Också lite snyggare än dagens Aqua Terra där riktningen på ”brädorna” ändrats. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen, mkt trevligt! Datumram och borstad länk är grejenKul att hitta en Skyfall! Datumramen gör mycket för helheten. Också lite snyggare än dagens Aqua Terra där riktningen på ”brädorna” ändrats. Grattis!
Thank youJa
Ja den tavlan som sagt, ögongodis![]()
Grattis!Sist jag köpte med hjärtat blev det ju en fullträff med vintage City skindiver som seglade upp som storfavorit i samlingen. Så köpte med hjärtat igen
Brev
![]()
![]()
Där nere ligger nånting
![]()
Yes! Min djupaste dinka hittils
![]()
Fullt med tritium på hela tavlan och även siffrorna på vridningen. Dör snabbt som sig bör när vi snackar en kvartsare från 80-tal nångång?
![]()
Grov och fet boett med rå vridning.
![]()
Tack vare relativt kort L2L sitter den riktigt bra!
![]()
#MKshot
![]()
Beroende på ljus så ser vridningen mattblå eller svart ut. Rackarns nöjd över denna pjäs. Det behöver inte vara dyrt för att vara jäkligt trevligt, tror jag sakta men säkert börjar treva i vintageträsket![]()
cool, men var försiktig, vintage är farligtSist jag köpte med hjärtat blev det ju en fullträff med vintage City skindiver som seglade upp som storfavorit i samlingen. Så köpte med hjärtat igen
Brev
![]()
![]()
Där nere ligger nånting
![]()
![]()
Fullt med tritium på hela tavlan och även siffrorna på vridningen. Dör snabbt som sig bör när vi snackar en kvartsare från 80-tal nångång?
![]()
![]()
![]()
#MKshot
![]()
Beroende på ljus så ser vridningen mattblå eller svart ut. Rackarns nöjd över denna pjäs. Det behöver inte vara dyrt för att vara jäkligt trevligt, tror jag sakta men säkert börjar treva i vintageträsket![]()
Grattis!
Tack hörni!cool, men var försiktig, vintage är farligt![]()
Så jäkla cool. Kollade länge på den men lyckades hålla fingrarna i styr. Grattis!Sist jag köpte med hjärtat blev det ju en fullträff med vintage City skindiver som seglade upp som storfavorit i samlingen. Så köpte med hjärtat igen
Brev
![]()
![]()
Där nere ligger nånting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#MKshot
![]()
Hehe tack för detSå jäkla cool. Kollade länge på den men lyckades hålla fingrarna i styr. Grattis!![]()
Flera dagar? Jag har suktat i flera veckor!Hehe tack för detsneglade på den i flera dagar också, vet inte varför jag inte tog kontakt tidigare.
Go patina på denSist jag köpte med hjärtat blev det ju en fullträff med vintage City skindiver som seglade upp som storfavorit i samlingen. Så köpte med hjärtat igen
Brev
![]()
![]()
Där nere ligger nånting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#MKshot
![]()
Ja det är läckert iom att det är tritium över hela tavlanGo patina på den![]()
Grattis!Det blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd![]()
![]()
Tackar vänligastGrattis!
Stort grattis!Det blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd![]()
![]()
Grattis!Mycket nöjd med min nya Baltic Aquascaphe Blue Gilt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TackarStort grattis!
En vän för livet! Grattis!Det blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd![]()
![]()
grattisDet blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd![]()
![]()
Det här känns faktiskt otroligt stort!
Jag kunde inte ens vänta tills jag kom hem!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!Det här känns faktiskt otroligt stort!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GrattisDet här känns faktiskt otroligt stort!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lite avundsjuk blir man allt![]()
Grattis!
Grattis
Grattis!Det här känns faktiskt otroligt stort!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!
Är det kö på de också?
Grattis, härlig känsla att att öppna en rolleDet här känns faktiskt otroligt stort!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja helt otroligt!Grattis, härlig känsla att att öppna en rolle![]()