Stort grattis, en av de mest prisvärdaste dykarna jag har ägtDet blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis, en av de mest prisvärdaste dykarna jag har ägtDet blev en Seamaster diver 300m för en vecka sedan, köpt på Bergströms i Malmö. Mycket glad och nöjd
Förstår känslan...GRATTIS!Det här känns faktiskt otroligt stort!
Jag kunde inte ens vänta tills jag kom hem!
Det här känns faktiskt otroligt stort!
Satan så fin!Det här känns faktiskt otroligt stort!
Schysst dinkaÖppning av min Glycine Airman no1 köpt här på KS, suget blev för stort så hann inte komma hem från affären innan öppning
Härligt! Är det PVD stål?Gshock!
Tack Nej, det är IP-coatat stål. Vad det nu innebär, men det ska vara som PVD/DLC fast bättreHärligt! Är det PVD stål?
Vet inte heller skillnaden... Svart stål är det i alla fall! Jäkligt cool i vilket fall som helst.Tack Nej, det är IP-coatat stål. Vad det nu innebär, men det ska vara som PVD/DLC fast bättre
Haha ja, svart stål!Vet inte heller skillnaden... Svart stål är det i alla fall! Jäkligt cool i vilket fall som helst.
Gshock!
Ja den är najs, tackDen såg riktigt trevlig ut! Grattis
Grattis!
-Arnie hittade hem till mig idag!
Grattis, cool! Blir lite sugen!
-Arnie hittade hem till mig idag!
Riktigt snygg urtavla på den!Mycket nöjd med min nya Baltic Aquascaphe Blue Gilt
Magisk!!Obligatoriska wristshotten.
Riktigt fin i blått - kollat på den svarta ett tag nu --- hmm dags att slå till?Postnord levererar en bra start på helgen!
Ni som känner mig någorlunda här på ks kanske har ett hum om vad det kan vara
Vi tycker redan om varandra
Absolut dags!Riktigt fin i blått - kollat på den svarta ett tag nu --- hmm dags att slå till?
Grattis!
Alltid lika roligt att hämta paket...
Full-set de lux.
Nyskick var ingen överdrift!
Lite hjälp av dottern är alltid uppskattat.
Och resultatet...
Grattis!Intervju för nytt jobb idag och ny klocka kom in, bättre torsdag
Våldsamma paket öppning
Kände att det var dags att testa Tag Heuer
Joo men vart en Aquaracer
Mer än nöjd just nu, får se om det bara är att jag är nykär eller om den faktiskt är så bra som jag tycker.
Intervju för nytt jobb idag och ny klocka kom in, bättre torsdag
Våldsamma paket öppning
Kände att det var dags att testa Tag Heuer
Joo men vart en Aquaracer
Mer än nöjd just nu, får se om det bara är att jag är nykär eller om den faktiskt är så bra som jag tycker.
Hoppas det går bättre än för den där klockan, sålde den nyssHoppas du får jobb med då!
Haha, vadå 3-4h ägande? Rekord?Hoppas det går bättre än för den där klockan, sålde den nyss
Hehe, nja, sålt klockor som jag inte ens fått hem ibland Har problemHaha, vadå 3-4h ägande? Rekord?