Har ju glömt att posta denna här. Plockade upp denna i förrgår, mycket nöjd!
Riktigt fin klocka, grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju glömt att posta denna här. Plockade upp denna i förrgår, mycket nöjd!
Finns inte en enda Rolex på denna sida i paketöppningstråden...Riktigt trevlig Rolex!
Vilken Rolex?Riktigt trevlig Rolex!
Tycker den känns extremt gedigen. Väldigt mycket trevliga detaljer och ser man till begagnatpriserna är det en jäkligt prisvärd klocka skulle jag vilja påstå. Har ju bara haft den en dag men intrycket är väldigt gottHur känns kvalitén på TAG klocka? Har varit lite sugen på en TAG men känns som att många tvivlar på kvalitén ibland...
Riktig snygg klocka
Trevligt trevligtTycker den känns extremt gedigen. Väldigt mycket trevliga detaljer och ser man till begagnatpriserna är det en jäkligt prisvärd klocka skulle jag vilja påstå. Har ju bara haft den en dag men intrycket är väldigt gott
Snygg! Kan inte annat än gilla när den har spetsiga index och gröna accenter!Idag kom den! Mitt första forumköp och min första klocka sedan man blev lite mer klockbiten. En Certina DS Action Chronometer.
Riktigt nöjd än så länge!
Snygg! Kan inte annat än gilla när den har spetsiga index och gröna accenter!
Visst är chronometercertifierad quartz? Riktigt bra tidshållning i så fall!
Snyggt, grattis, bra dinka därIdag kom den! Mitt första forumköp och min första klocka sedan man blev lite mer klockbiten. En Certina DS Action Chronometer.
Riktigt nöjd än så länge!
Schysst dinka, grattisJag köpte denna klocka ifrån dess återförsäljare Osk. Lindroos som
ligger i Finland's huvudstad Helsingfors.
Det är alltid trevlig att besöka där och få vänligt
mottagande. Med mig blev det en brun låda.
Det syns att det finns en annan låda in i
den bruna. En ljusbrun låda i trä.
Genom att öppna lådan får man se lite mera.
Det här blir spännande. Vad som sitter inne
i den?
Men vad är det här? Ett gummiband och verktygen
för att växla bandet. Var är själv klockan?
Den är ju på min arm. Min nya PAM 1359.
Mycket bra! GrattisMin första riktiga klocka som jag fick av min far i 20-års present var en 2264.50. Tyvärr var man ung och intresserad av annat så den såldes. När väl detta intresse kom in i bilden så har jag ångrat mig som fasen att jag sålde den klockan, den var ju helgrym egentligen. Efter att ha testat massa kul så dök denna upp och jag slog till direkt, känns som att nu är cirkeln sluten. Nog för att denna är automatisk men känslan är densamma som min första riktiga klocka. Känns grymt kul att den numera finns i min lilla samling igen!
Tackar!Mycket bra! Grattis
Schysst dinka, grattis
Trevlig panna!Jag köpte denna klocka ifrån dess återförsäljare Osk. Lindroos som
i den?
Grattis!Igår fick jag äntligen mitt paket!
En seiko
Min första turtle och prospex någonsin
Riktigt fin är den! Köpt här på forumet, passade handleden perfekt utan att ändra något riktigt nöjd
Grattis!Jag köpte denna klocka ifrån dess återförsäljare Osk. Lindroos som
i den?
Härligt, grattis!Min första riktiga klocka som jag fick av min far i 20-års present var en 2264.50. Tyvärr var man ung och intresserad av annat så den såldes. När väl detta intresse kom in i bilden så har jag ångrat mig som fasen att jag sålde den klockan, den var ju helgrym egentligen. Efter att ha testat massa kul så dök denna upp och jag slog till direkt, känns som att nu är cirkeln sluten. Nog för att denna är automatisk men känslan är densamma som min första riktiga klocka. Känns grymt kul att den numera finns i min lilla samling igen!
Min första riktiga klocka som jag fick av min far i 20-års present var en 2264.50. Tyvärr var man ung och intresserad av annat så den såldes. När väl detta intresse kom in i bilden så har jag ångrat mig som fasen att jag sålde den klockan, den var ju helgrym egentligen. Efter att ha testat massa kul så dök denna upp och jag slog till direkt, känns som att nu är cirkeln sluten. Nog för att denna är automatisk men känslan är densamma som min första riktiga klocka. Känns grymt kul att den numera finns i min lilla samling igen!
Grattis, den är så jäkla bra! Måste också köpa min tillbaka min första riktiga klocka. Inget jättespeciellt men en fin Certina som fortfarande verkar gå att få tag på.Min första riktiga klocka som jag fick av min far i 20-års present var en 2264.50. Tyvärr var man ung och intresserad av annat så den såldes. När väl detta intresse kom in i bilden så har jag ångrat mig som fasen att jag sålde den klockan, den var ju helgrym egentligen. Efter att ha testat massa kul så dök denna upp och jag slog till direkt, känns som att nu är cirkeln sluten. Nog för att denna är automatisk men känslan är densamma som min första riktiga klocka. Känns grymt kul att den numera finns i min lilla samling igen!
Tack! Ja det är sjukt kul nu när man är lite småskadadGrattis, den är så jäkla bra! Måste också köpa min tillbaka min första riktiga klocka. Inget jättespeciellt men en fin Certina som fortfarande verkar gå att få tag på.
Min första riktiga klocka som jag fick av min far i 20-års present var en 2264.50. Tyvärr var man ung och intresserad av annat så den såldes. När väl detta intresse kom in i bilden så har jag ångrat mig som fasen att jag sålde den klockan, den var ju helgrym egentligen. Efter att ha testat massa kul så dök denna upp och jag slog till direkt, känns som att cirkeln nu är sluten. Nog för att denna är automatisk men känslan är densamma som min första riktiga klocka. Känns grymt kul att den numera finns i min lilla samling igen!
Det ska jag, fantastisk trevlig klockaKul att få se den på! Slit den med hälsan! Fantastisk klocka som jag njutit mycket av.
Cool ju! GrattisSatt och spanade på bukten för ett tag sen utan något egentligt mål. Råkade då snubbla över den här som hade ungefär 1 min kvar på auktionen och slängde iväg ett bud utan att hinna tänka efter eller hitta någon info om vad det är för nått.
Manuell Yema Junior med inre roterande bezel på 39mm.
Kul o trevlig klockaSatt och spanade på bukten för ett tag sen utan något egentligt mål. Råkade då snubbla över den här som hade ungefär 1 min kvar på auktionen och slängde iväg ett bud utan att hinna tänka efter eller hitta någon info om vad det är för nått.
Manuell Yema Junior med inre roterande bezel på 39mm.
Tackar tackar!Cool ju! Grattis