Stort grattis ,Hur länge fick du vänta?
Efter ett tags köande plingade det äntligen till i mailen att jag blivit tilldelad en Rolex Submariner 116610LN Vill tacka Bergströms Ur i Malmö för härlig service! Glad är jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis ,Hur länge fick du vänta?
Efter ett tags köande plingade det äntligen till i mailen att jag blivit tilldelad en Rolex Submariner 116610LN Vill tacka Bergströms Ur i Malmö för härlig service! Glad är jag
Tack! Cirka ett år.Stort grattis ,Hur länge fick du vänta?
Stort grattis, måste vara en härlig känsla!
Fantastisk klokke og like bra champagneVälkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
jag har fått vänta på en no-date i ungefär 17 månader, har ej fått den ännu. Vad gjorde du för att få den så snabbt? ringde?mailade?Tack! Cirka ett år.
En bättre tisdag. Varmt välkommen!
Grattis Jäkla bra modell, är inne på min andra nu.En bättre tisdag. Varmt välkommen!
Grattis till den!! Saknar min, som jag flippade allt för snabbt, en hel del.En bättre tisdag. Varmt välkommen!
urtavlan passar verkligen ttVälkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
Grattis, den där är riktigt schysst. Är löjligt nöjd med min!Meeen kör snabbare
Aha
Oh yes
Och en till svart låda i den svarta
Bort med böckerna
Haha yes
riktigt cool med utc'n!!Paketöppning från igår
Bra tänkt att skydda hörnorna!
Snygg box förstås!
ohhh!!!!! FET Bratte!
Fan vad ball!Paketöppning från igår
Snygg box förstås!
ohhh!!!!! FET Bratte!
Sweet med vecko/månadskalender, galet bra!Ett spontanköp, utan att ha sett den irl.
Spännande med paket.
Min första Oris.
Köpte även länken.
Kort och papper, kan man ju inte få för mycket av.
Ja, jag gick igång på det. Blev "tvungen" att testa. Den blir definitivt kvar.Sweet med vecko/månadskalender, galet bra!
snyggPaketöppning från igår
Snygg box förstås!
ohhh!!!!! FET Bratte!
Grattis!Meeen kör snabbare
Aha
Oh yes
Bort med böckerna
Haha yes
Sjukt cool! GrattisPaketöppning från igår
Sjukt cool! Grattis
Snygg box förstås!
ohhh!!!!! FET Bratte!
Kan bara gratulera! SBBN031 en klar Seikofavorit, väldigt nöjd med minMeeen kör snabbare
Aha
Oh yes
Bort med böckerna
Haha yes