Lätt häntOps, ite för snabb är man ibland. Tack så mycket!
Ping @TobiasD Är du snäll och går inte och redigerar ditt inlägg så @The_ill_Eagle adress och namn inte syns länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lätt häntOps, ite för snabb är man ibland. Tack så mycket!
KlartLätt hänt
Ping @TobiasD Är du snäll och går inte och redigerar ditt inlägg så @The_ill_Eagle adress och namn inte syns länge
Lyssande
Stort grattis, grym klocka, väntar själv på en Lange...Orkar inte skriva en hel paketöppning så..
Håll till godo. A.Lange & Söhne Saxonia Moonphase i vitguld. Automat, 40mm x 9,8mm, big date med pusher, månfas.
Plasten kvar på bilderna, om det nu är så att finishen ser skum ut.
Grattis! Vad är det för band du satte klockan på? Hittar det inte på sidan.I dag kom det två klockrelaterade paket på en gång, så då får det väl bli ett inlägg här.
Paket 1 var från Cheepest Natostraps, beställde på Black friday och de kom på en torsdag. Inte jättesnabbt men ändå okej. Bra band verkar det som.
Paket 2 är en Certina Argonaut 280 som jag råkade köpa på Tradera, satte en nolla för mycket i maxbudet Men jag verkar ha haft tur! Härjat glas o boett, men tickar och byter datum pang på tolv. Så förhoppningsvis blir den ett fint tillskott i samlingen.
Tack! Det är deras "Jubilée nylon strap", ser riktigt trevligt ut faktiskt.Grattis! Vad är det för band du satte klockan på? Hittar det inte på sidan.
Cool. Men ... vem är stash? En klottrare?G-SHOCK x STASH GA-100ST-2AER
Magisk box och grym klocka. Blir inte bättre för bara 15 hundringar.
Beror på vem du frågar. Men gammal NY-graffitilegend.Cool. Men ... vem är stash? En klottrare?
Ok. Skrev klottrare med glimten i ögat. Jag uppskattar graffiti. Tuff förpackning!Beror på vem du frågar. Men gammal NY-graffitilegend.
Klotter kan också vara bra.Ok. Skrev klottrare med glimten i ögat. Jag uppskattar graffiti. Tuff förpackning!
Grattis, kanske en keeper då?Äntligen har jag slagit till och köpt klockan jag alltid velat ha en 116610LN.
En riktig skönhet, trevlig helg!
Stort tack. Det tror jag definitivtGrattis, kanske en keeper då?
Trevlig!Äntligen har jag slagit till och köpt klockan jag alltid velat ha en 116610LN.
En riktig skönhet, trevlig helg!
verkligen, superfin!Trevlig!
vilken AD, fick du vänta länge?
Vart handlade du? Är väl iofs för sent att handla för black friday-priser.Köptes i samband med Black Friday, Wolf Windsor.
Första initiala testet är lovande, tyvärr finns det inget jättebra utrymme under för alla mina natoband men det är inte hela världen.
Gillar kvalitén, bra känsla. Men sett några fått lådor i ganska dåligt skick som på nåt sätt lyckats passera kvalitétskontrollen, men denna var felfri.
Det var på Wolfs hemsida, de hade en kod som gav 40% på alla varor. "Friday40", tror dock inte den gäller längre.Vart handlade du? Är väl iofs för sent att handla för black friday-priser.