Bernardo01
Basic
Gillar normalt inte bling-bling, men den va banne mig det finaste jag sett sedan jag konfirmerade mig! Grattis!
haha ja verkligen magisk! Rolex har lyckats med denna, jag väntade dock 4 månader på den men det var värt väntan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar normalt inte bling-bling, men den va banne mig det finaste jag sett sedan jag konfirmerade mig! Grattis!
Tackar!Grattis!
Väntan suger, jag vet! Fick själv vänta 496 dagar på min 126710BLRO men lätt värt det!haha ja verkligen magisk! Rolex har lyckats med denna, jag väntade dock 4 månader på den men det var värt väntan!!
Går fett bra nu! Grattis bubbiTrillade in en blå Planet Ocean.
Senaste modellen, både läder/gummi och länk.
Grattis kompis! Där satt den...Äh, det blev en Seiko 5a till. De är svåra att motstå. Riktigt skön. Såklart lite tyngre än den gröna som levererades på Nato men sitter bra på armen.
Väntan suger, jag vet! Fick själv vänta 496 dagar på min 126710BLRO men lätt värt det!
4 månader efter känns det fortfarande fantastiskt!Väntan är det bästa, efteråt känns det tomt.
Riktigt fin, men du får bjuda på ett handledsskott också man vill ju se den tavla bättreVälkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
Ritkigt fin men som du skriver är ljuset inte så bra, är tavlan brun eller går det åt rött?Paket!
Finns inget ljus i det här landet i november så orkar inte försöka ta bättre bilder..
Bättre bilder ifrån annonsenRitkigt fin men som du skriver är ljuset inte så bra, är tavlan brun eller går det åt rött?
Finns Tank Solo i medium? Det är inte en large då?Här kommer en liten paketöppning från igår
En Cartier Tank Solo medium
/ Ansgar
Nope, testade large men den vart för stor för mig. Trodde storlekarna var Medium - Large - XL? Detta är alltså den minsta modellen oavsett, om man inte räknar den minsta Louis cartier tank.Finns Tank Solo i medium? Det är inte en large då?
Ah! Small - Large - XL tror jag de benämns, hur som fin klocka! GrattisNope, testade large men den vart för stor för mig. Trodde storlekarna var Medium - Large - XL? Detta är alltså den minsta modellen oavsett
OK, ologiskt men allright! Tack!Ah! Small - Large - XL tror jag de benämns, hur som fin klocka! Grattis
Mkt snygg! Grattis igenNyinkomnet ! Hade en silvergrå/blå som såldes. Ville ha just denna utgåva och när den dök upp på säljes var jag bara tvungen att slå till. Svart TT stål/Sedna och enbart gummiband. Rätt annorlunda upplevelse än den förra och förbaskad snygg
Edit: i lite bättre ljus
Undra vad detta kan vara?
Fick hem ett litet paket ifrån Japan idag
måste säga att jag är imponerad av klockan men länken... not so much!
Hur mycket i % påslag på priset blir det när man skickar efter från Japan exkl. frakt.Haha.... Jag med. Gissa vad
Min kommer märkligt nog från Schweiz, enligt annonsen på bukten,men från England enligt fraktsedeln....(?) Jag gav hur som helst 5,3’ inkl. frakt.Hur mycket procent påslag på priset blir det när man skickar efter från Japan
Hur mycket i % påslag på priset blir det när man skickar efter från Japan exkl. frakt.
Okej vad kostade paketet exkl priset på klockan och fraktkostnader.Min kommer märkligt nog från Schweiz, enligt annonsen på bukten,men från England enligt fraktsedeln....(?) Jag gav hur som helst 5,3’ inkl. frakt.