Gratulerar till klockan, bara ett tips i all välmening, på en av de första bilder syns din adress, kan vara bra om den döljs/tas bort.Det kom ett paket.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar till klockan, bara ett tips i all välmening, på en av de första bilder syns din adress, kan vara bra om den döljs/tas bort.Det kom ett paket.
Fixat! Tack!Gratulerar till klockan, bara ett tips i all välmening, på en av de första bilder syns din adress, kan vara bra om den döljs/tas bort.
Bra val där! Beställde samma modell i höstas när jag råkade se att Klockia hade ett bra pris på dessa. Gillar den "stealthiga" framtoningen vilken framhävs i detta utförande. Hade också en liten baktanke att kunna använda denna som jobbklocka under mer krävande umbäranden (istf att konstant krafsa upp mobilen från nån skyddad ficka, varefter peta upp nån plastpåse el. likn, endast för att kolla vad klockan är. Blerrgh!).Första (och högst antagligen sista) paketöppningen för mig 2019. Blev ett mycket spontant black Friday köp och igår kom ett litet paket på posten.
En till låda, som skyltar ganska tydligt om innehållet.
Plåtburken var lite bucklig, men det lär inte vara några problem för innehållet.
Här har vi DW-5600BB-1ER. Min första casio på 15 år och min första G-Shock någonsin.
Obligatoriskt handledsskott. Suddigt och fel tid/datum, men ändå.
Jag gillar enkla och stilrena klockor så denna passar bra in i samlingen, även om jag knappast kommer att använda den särskilt ofta. Over and out.
Grattis igen!Fick bli ett återfall då jag ville ha in en dykare
Snyggt, detta är en av de klockor jag gillar att titta på men aldrig kommer kunna köpa pga. min spinkiga handleder...ser bra ut på dig iallafallFick bli ett återfall då jag ville ha in en dykare
Grattis! Helvete. Sålde min förra veckan. Nu sitter man redo med köpknappen igen.Alltid lika mysigt att öppna klockpaket.
Kollade på din annons och funderade på det, men ville ha en ny. Väntar nu bara på ett ordentligt läderband från hirsch.Grattis! Helvete. Sålde min förra veckan. Nu sitter man redo med köpknappen igen.
Den var nästan ny. Nån månad bara. Men ja, den passar bra på mycket och till mycket. Svårt det där!Kollade på din annons och funderade på det, men ville ha en ny. Väntar nu bara på ett ordentligt läderband från hirsch.
Mycket bra! Stort grattis!Orkar inte skriva en hel paketöppning så..
Håll till godo. A.Lange & Söhne Saxonia Moonphase i vitguld. Automat, 40mm x 9,8mm, big date med pusher, månfas.
Plasten kvar på bilderna, om det nu är så att finishen ser skum ut.
Grattis! Casioak, som jag hört den kallas. Stilig pjäs. Nöjd?Kunde inte sova i lördags så råkade impulsköpa en klocka som kom idag
Det blev en G-Shock GA-2100-1AER
Tack! ja just det ja. Än så länge den har ju bara suttit på handleden i en timmeGrattis! Casioak, som jag hört den kallas. Stilig pjäs. Nöjd?
Riktigt snygg! Kör själv en RWT med svart tavla. Kör min på stållänk men skulle vilja köpa till ett gummiband. Grattis till nyförvärvetEn god vän förklarade att alla svenskar borde ha minst en.. Så sagt och gjort.
SupercoolInte så mycket öppning men är galet glad över den fina Seiko Corona som kom i dag som skall pryda mitt arbetsbord på kontoret.
Värsta Seiko Lumen också..
Den där var ju ball!Inte så mycket öppning men är galet glad över den fina Seiko Corona som kom i dag som skall pryda mitt arbetsbord på kontoret.
Värsta Seiko Lumen också..
Tackar jo den är grymt retro cool, frun tyckte den gör sig bäst på kontoret dock... Hon förstår ingenSupercool
Mycket!Stenhård
Fick ett paket Alltid lika roligt
Var faktiskt denna modell i just precis detta utförande som en gång i tiden väckte mitt första habegär för klockor...
Trevlig överraskning att box och bruksanvisning följde med (beskrevs som ”watch only”).
Den är blå, även om den ser grå ut
Fet! Recension på den sen =)Stenhård.
Bvlgari Magnesium.
Tack! Var lite osäker på hur den skulle kännas i verkligheten men tycker nog ändå den är bättre så än på bild.