ganska bra impulsköp, grattisDenna tråd hade jag ju glömt av. Blev ett par impuls köp denna vecka. Första klappen kom idag.Det bidde en subba till. God jul till mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ganska bra impulsköp, grattisDenna tråd hade jag ju glömt av. Blev ett par impuls köp denna vecka. Första klappen kom idag.Det bidde en subba till. God jul till mig
Tack! Var ett fint set, med bra historik till skapligt pris. Så jag kände att det inte gick att motståganska bra impulsköp, grattis
Paketöppning av Kickstarter-klockan Triwa Humanium HU-34 Classic, tillverkad av illegala vapen från El Salvador.
Tack!-Grattis!
Cool story bakom klockan!
Tack!
Och detsamma gällande din The Hack. Både bra story och bra klocka (tror jag).
Denna tråd hade jag ju glömt av. Blev ett par impuls köp denna vecka. Första klappen kom idag.Det bidde en subba till. God jul till mig
Hahaha galet! God jul!Tack! Var ett fint set, med bra historik till skapligt pris. Så jag kände att det inte gick att motstå
God julHahaha galet! God jul!
Jäklar vad cool! En sån har jag aldrig sett. Grattis!Överraskade mig själv med en tidig julklapp. En ballongflygare. Bärs lagom stor och har överlag en skön 90-talsfeeling (gillade alltid dessa då, men diverse sommarjobb som tex jordgubbsplockare räckte inte långt...). Well, fortfarande en underbar klocka.
Härligt, ser fin ut! Årsmodell?Denna tråd hade jag ju glömt av. Blev ett par impuls köp denna vecka. Första klappen kom idag.Det bidde en subba till. God jul till mig
Det är en -98Härligt, ser fin ut! Årsmodell?
Jäklar vad cool! En sån har jag aldrig sett. Grattis!
Riktigt schysst! Gillar verkligen färgsättningen.Tackar för detta MaBr- jag tycker själv mycket om utseendet på denna (är inne på 90-tal just nu). Den har lite oväntat redan från dag 1 seglat upp som en favorit bland klockorna här hemma! Här kommer ett par bilder i dagsljus (om sådant finns nu).
Riktigt schysst! Gillar verkligen färgsättningen.
Väldigt high-tech får jag säga. Coolt alternativ till Aqualand.Exakt! Olika starka ljusgröna nyanser (och rött) mot svart bakgrund blev mycket lyckat Dessutom kul med höjdmätare och barometer. High Tech för sin tid. Allt gott och God Jul!
inge förspel där inte. quick and dirty.Går rakt på sak:
Behövde en beater!
Bra val!Går rakt på sak:
Behövde en beater!
Pax för att köa för Certinan när du lessnar =)Inte mycket av en paketöppning men dessa två vintageklockor landade idag
Då vet jagPax för att köa för Certinan när du lessnar =)
Grym!PostNord levererade paket i tid till jul. Lite imponerande faktiskt. Självklart gick det inte att vänta till julafton med att öppna det
En Oris Artelier Calibre 111. Manuellt uppdrag med 10 dagars power reserv. Första Orisen för mig dessutom.
Tack! Gillar att den är dressig men samtidigt lite åt det sportigare hållet.
PostNord levererade paket i tid till jul. Lite imponerande faktiskt. Självklart gick det inte att vänta till julafton med att öppna det
En Oris Artelier Calibre 111. Manuellt uppdrag med 10 dagars power reserv. Första Orisen för mig dessutom.
Cool! Måste ta en stund att vrida upp...å andra sidan inte så oftaPostNord levererade paket i tid till jul. Lite imponerande faktiskt. Självklart gick det inte att vänta till julafton med att öppna det