Grym klocka. Är länken så stabil som den ser ut på bilderna?Äntligen paketöppning!
Och Frankfurt am Main = SinnCity
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka. Är länken så stabil som den ser ut på bilderna?Äntligen paketöppning!
Tack!Grym klocka. Är länken så stabil som den ser ut på bilderna?
Och Frankfurt am Main = SinnCity
Grattis! Den som väntar på något... Visst var det du som som legat i flunsa och maniskt uppdaterat spårningen ?Äntligen paketöppning!
Riktigt fin! Jäkligt avis Sjukt sugen på en BB pepsi GMT själv, lär nog dröja då vi(sambon) prioriterar annat ej klockrelateratDet var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
En klocka som jag bara måste ha efter att ha provat den några gånger. Dök upp annons här och vips så var den på väg!
Riktigt fin. Får man fråga vad du fick ge för den?Det var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
En klocka som jag bara måste ha efter att ha provat den några gånger. Dök upp annons här och vips så var den på väg!
Det får man såklart. Köpte den beggad här på forumet så du kan nog lista ut ungefär vad jag gavRiktigt fin. Får man fråga vad du fick ge för den?
Det stämmer. Jag har fortfarande influensa. Dag 12. Blev sjukskriven resten av veckan med lite mediciner, dock ingen antibiotika än. Nu kan jag i alla fall sitta och beundra klockan medan jag vilar mig.Grattis! Den som väntar på något... Visst var det du som som legat i flunsa och maniskt uppdaterat spårningen ?
Härligt att höra, det är en viktig del i återhämtningsprocessenDet stämmer. Jag har fortfarande influensa. Dag 12. Blev sjukskriven resten av veckan med lite mediciner, dock ingen antibiotika än. Nu kan jag i alla fall sitta och beundra klockan medan jag vilar mig.
Älskar när man bara knatar in på Nymans och plockar upp en Batman. Skön känsla.Idag blev en väldigt bra dag. Kan knappt tro det själv
Undrar vad Läderlappen själv kör för armbandsur.Älskar när man bara knatar in på Nymans och plockar upp en Batman. Skön känsla.
Grattis! Öppnade ett likadant paket förra veckan Njut av smekmånaden2020 och förväntansfull paketöppning ifrån PostNord Värdepost idag
D
Det blev en 2019 Tudor BB58 Supernöjd
Grattis!
Den är fin
Riktigt snyggt! Stör mig lite på att bezeln inte är på 12 ur box men det kanske finns en anledning?Idag blev en väldigt bra dag. Kan knappt tro det själv
Hmmm vet faktiskt inte, tänkte inte ens på det, får fixa hahaRiktigt snyggt! Stör mig lite på att bezeln inte är på 12 ur box men det kanske finns en anledning?
Kanske någon som testat att den funkar som den ska och glömt, eller inte orkat, vrida hela varvet.Hmmm vet faktiskt inte, tänkte inte ens på det, får fixa haha
Bästa 103:an! SnyggtIdag landade det ett paket hos mig.
Sinn 103 Panda
Riktigt bra! Grattis till ett bra köp som man inte ser varje dag!Idag landade det ett paket hos mig.
Sinn 103 Panda
Tackar.Bästa 103:an! Snyggt
Men timräknaren på kronografen verkar inte vara helt centrerad?
Kolla med en urmakare, jag hade samma problem fast med sekundvisaren på en Breitling Chronomat med 7750-verk. Åtgärdades på en dag, vad det kostade vet jag inte då säljaren (företag) stod för kostnaden, men det kan inte varit jättedyrt.Tackar.
Har haft ett sug efter en 103:a ett tag nu, då denna dök upp.
Det stämmer bra det, den skall tydligen inte nollställa helt riktigt.
Får se om det är något jag åtgärdar, eller om jag väljer att leva med det.
Tackar.Riktigt bra! Grattis till ett bra köp som man inte ser varje dag!
Ja jag tror vi har dom enda två på forumet jag var länge ensam med den tills den där dök upp så den fick en kompisTackar.
Nej med denna tavla ser man dom inte så ofta.
Ganska dåligt med 103r till salu generellt.
Jag får ta en tur inom och kolla vad dom säger.Kolla med en urmakare, jag hade samma problem fast med sekundvisaren på en Breitling Chronomat med 7750-verk. Åtgärdades på en dag, vad det kostade vet jag inte då säljaren (företag) stod för kostnaden, men det kan inte varit jättedyrt.
Där ser man.Ja jag tror vi har dom enda två på forumet jag var länge ensam med den tills den där dök upp så den fick en kompis
Trevlig paketöppning. Öppnade ju min 103a här i måndags. Tror det är samma urverk ändå (Valjoux 7750). Vet du vad det är för årgång på den?Idag landade det ett paket hos mig.
Sinn 103 Panda
Hej.Trevlig paketöppning. Öppnade ju min 103a här i måndags. Tror det är samma urverk ändå (Valjoux 7750). Vet du vad det är för årgång på den?
Du fick med lite extra band också? Det är alltid kul att byta och testa lite olika band.
Med brasklapp för att jag kan säga fel nu, jag blandar ofta ihop det: jag tror panda är vit tavla med svarta subdials och att en sån svart med vita subdials är reverse panda. Om inte annat vore det gött att få veta och kanske komma på någon bra minnesregel.
Det förstår jag verkligen, grattis!Idag blev en väldigt bra dag. Kan knappt tro det själv