Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den, lite små cool ändå!Inropat på Kaplans i helgen, en G-Shock Alife
1000 tack, inget superplanerat inköp men håller med om att den är lite cool!!Såg den, lite små cool ändå!
Mycket snyggt! Verkar vara i riktigt bra skick trots att den har några år på nacken ?
Mycket bra skick, absolut!Mycket snyggt! Verkar vara i riktigt bra skick trots att den har några år på nacken ?
Härligt, ser ju typ oanvänd ut av bilderna att dömaMycket bra skick, absolut!
Ska vara tillverkad december 2000 enligt baksidan
Ja nästan! Lite spår efter användning men ytterst lite med tanke på åldernHärligt, ser ju typ oanvänd ut av bilderna att döma
Sjukt snyggt! Modell?Beställde ett gummi från @Royal Straps Asså WOW! Jättemjukt, märks knappt att det sitter på armen. Passar också extremt bra med "blackout"
Gummit eller klockan?Sjukt snyggt! Modell?
Gummit eller klockan?
Ser ut att vara nya seiko 5 sports, typ SRPD65K4 ? rätta mig gärna om jag har fel.Klockan
Det var dags! Även om den gör sig bra på bild så hade jag glömt bort hur mycket bättre den gör sig i verkligheten. Fredag imorn också. Win
”Lyllos dig”! Stort grattisDet var dags! Även om den gör sig bra på bild så hade jag glömt bort hur mycket bättre den gör sig i verkligheten. Fredag imorn också. Win
stort grattis! Själv ägt en AT, saknar den enormt! Hör av dig om/när du ledsnat på denTvå nya klockor på samma dag! Vilken fredag Önskar alla KS:are en fin helg!
Tack! Hehe, har haft det ha-begäret sen den introducerades på basel.. hoppas bara nu att klockbegäret stillas en stund framöverFina bilder! Väckert stort vill ha-begär
Tack!”Lyllos dig”! Stort grattis
Är inte så mycket för svarta klockor men Omegan var fin.Två nya klockor på samma dag! Vilken fredag Önskar alla KS:are en fin helg!
Två olika klockor, passar bra till olika tillfällen. Men ja Omegan är min favorit ocksåÄr inte så mycket för svarta klockor men Omegan var fin.
Härligt! Inte missödet efter snorklingen dock...Ahh, en SKX033 Första "riktiga" klockan jag köpte 2006. Min var helt svart men inserten ramlade ut efter en snorkling i Grekland
Riktigt snygg klockaDet var dags! Även om den gör sig bra på bild så hade jag glömt bort hur mycket bättre den gör sig i verkligheten. Fredag imorn också. Win