• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Han inte ta några bilder på öppningen av lådorna (det är så många) men en ny familjemedlem är hemma :)

AABC61A6-0BA3-4284-A6B1-3EFEE13BF0F0.jpeg

Longines Heritage Flagship
Clean urtavla som inspirerar mig likt farfars Tissot från -54, fast en modern automat. Kunde dock varit utan datumfönstret. Storlek 38,5 mm / 10 mm, caliber L615, powerreserv 42 tim, WR 30 m.
(Kan någon vänlig KS:are förklara för en rookie varför bilderna dubbleras)
Öppning.jpg
Bok.jpg
Longines Heritage Flagship.jpg
Öppning.jpg
Bok.jpg
Longines Heritage Flagship.jpg
Kan vara att du råkat trycka på ”full storlek” (infoga alla) två gånger. I vilket fall är det lätt ordnat: tryck på ”ändra”-knappen, ställ markören sist i ditt inlägg och ta bort dubbletterna genom att backa med baksteg. :)

Fin klocka! Har själv sneglat på den många gånger men blivit annat istället.

Kanske mer en lådöppning än paketöppning o_O
Vi börjar med påsen (som lådan knappt får plats i).
IMG_4294.jpg

Detta måste vara en av de största klockförpackningarna som finns.
IMG_4295.jpg
IMG_4296.jpg
IMG_4297.jpg

Suget efter en Professional har funnits sedan jag sålde min FOIS och efter viss beslutsångest är den nu här :happyhappy:.
IMG_4298.jpg

IMG_4312.jpg

Bandet påminner om ett par kängor som behöver gås in, får se om jag har tålamodet eller om det snabbt blir något annat bekvämare :).

Senast ändrad:
Kan vara att du råkat trycka på ”full storlek” (infoga alla) två gånger. I vilket fall är det lätt ordnat: tryck på ”ändra”-knappen, ställ markören sist i ditt inlägg och ta bort dubbletterna genom att backa med baksteg. :)

Fin klocka! Har själv sneglat på den många gånger men blivit annat istället.
Rookien RäserRaffe tackar för hjälpen.

Kanske mer en lådöppning än paketöppning o_O
Vi börjar med påsen (som lådan knappt får plats i).
IMG_4294.jpg

Detta måste vara en av de största klockförpackningarna som finns.
IMG_4295.jpg
IMG_4296.jpg
IMG_4297.jpg

Suget efter en Professional har funnits sedan jag sålde min FOIS och efter viss beslutsångest är den nu här :happyhappy:.
IMG_4298.jpg

IMG_4312.jpg

Bandet påminner om ett par kängor som behöver gås in, får se om jag har tålamodet eller om det snabbt blir något annat bekvämare :).
Grattis! Har själv en Pro med det bandet på ingång som troligtvis landar på onsdag:)

Tillbaka
Topp