Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara att du råkat trycka på ”full storlek” (infoga alla) två gånger. I vilket fall är det lätt ordnat: tryck på ”ändra”-knappen, ställ markören sist i ditt inlägg och ta bort dubbletterna genom att backa med baksteg.Longines Heritage Flagship
Clean urtavla som inspirerar mig likt farfars Tissot från -54, fast en modern automat. Kunde dock varit utan datumfönstret. Storlek 38,5 mm / 10 mm, caliber L615, powerreserv 42 tim, WR 30 m.
(Kan någon vänlig KS:are förklara för en rookie varför bilderna dubbleras)
Rookien RäserRaffe tackar för hjälpen.Kan vara att du råkat trycka på ”full storlek” (infoga alla) två gånger. I vilket fall är det lätt ordnat: tryck på ”ändra”-knappen, ställ markören sist i ditt inlägg och ta bort dubbletterna genom att backa med baksteg.
Fin klocka! Har själv sneglat på den många gånger men blivit annat istället.
Inga problem! Tog mig säkert ett par år innan jag upptäckte vissa funktioner. Finns säkert ännu mer att lära.Rookien RäserRaffe tackar för hjälpen.
Han inte ta några bilder på öppningen av lådorna (det är så många) men en ny familjemedlem är hemma
Longines Heritage Flagship
Clean urtavla som inspirerar mig likt farfars Tissot från -54, fast en modern automat. Kunde dock varit utan datumfönstret. Storlek 38,5 mm / 10 mm, caliber L615, powerreserv 42 tim, WR 30 m.
Grattis! Har själv en Pro med det bandet på ingång som troligtvis landar på onsdagKanske mer en lådöppning än paketöppning
Vi börjar med påsen (som lådan knappt får plats i).
Detta måste vara en av de största klockförpackningarna som finns.
Suget efter en Professional har funnits sedan jag sålde min FOIS och efter viss beslutsångest är den nu här .
Bandet påminner om ett par kängor som behöver gås in, får se om jag har tålamodet eller om det snabbt blir något annat bekvämare .
Snygg modell, väcker ett ha begär.Longines Heritage Flagship
Grattis!Äntligen paketöppning!
Less is moreSjukt snygg verkligen!!
Äntligen paketöppning!
Riktigt fin, grattis!Äntligen paketöppning!
Tack. Får se om det blir den keeper den ska vara.Riktigt fin, grattis!
Hör av dig om andan skulle falla inTack. Får se om det blir den keeper den ska vara.
Grymt, grattis!Det var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
En klocka som jag bara måste ha efter att ha provat den några gånger. Dök upp annons här och vips så var den på väg!
Väldigt fin. Snygg och klassisk design. Grattis!Det var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
En klocka som jag bara måste ha efter att ha provat den några gånger. Dök upp annons här och vips så var den på väg!
Det var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
Så snygg! Riktigt avisDet var några månader sedan sist men så idag kom ett paket på posten...
Haha så sjukt! Visst är den grym!Haha vad sjukt. För 1h sen kom jag hem med min Tudor Pepsi!
Absolut! Gillar den!Haha så sjukt! Visst är den grym!
Snyggt stort grattis!2020 och förväntansfull paketöppning ifrån PostNord Värdepost idag
D
Det blev en 2019 Tudor BB58 Supernöjd
Röd tejp är alltid trevligt, grattis till en fin klocka!2020 och förväntansfull paketöppning ifrån PostNord Värdepost idag
D
Det blev en 2019 Tudor BB58 Supernöjd
Ca 40k tror jag?45660kr vad kostade dom innan nyår?