Jjk
Basic
Riktigt go box den kom i!Det trillade in ett litet paket idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt go box den kom i!Det trillade in ett litet paket idag...
Finns att köpa för en hundring om du beställer minst 500 ex.Riktigt go box den kom i!
Kostar nog inte Rolex mycket mer vad gäller deras boxar, skillnaden är att du inte kan hitta dem hos wholesalers.Finns att köpa för en hundring om du beställer minst 500 ex.
https://m.made-in-china.com/product...Packaging-Gift-Box-Luxury-Case-703412301.html
Nej, jag blev inte heller förvånad över priset men tyckte bara att det var lite kul då jag stötte på den av en slump och många verkar tro att dessa lyxiga förpackningar kostar multum när det i de flesta fall handlar om någon/några hundralappar. Inlägget kändes visserligen väldigt billigt men lådan i sig var ju fin.Kostar nog inte Rolex mycket mer vad gäller deras boxar, skillnaden är att du inte kan hitta dem hos wholesalers.
Alla?Bra bilder!
Snyggt! Var köpte du den??Har en något knepig boendesituation för tillfället och är trött på att bära runt klockor i boxar eller Fidel Castro stilen när jag förflyttar mig. Lösningen låg i ett paket i lådan idag ..
.. klockorna ingick inte men sjukt nöjd med rullen - rekommenderas!
Trevlig kväll.
/J
Snyggt! Hur är första kvalitetskänslan??Det trillade in ett litet paket idag...
Haha rookie mistake och fattade inte hur jag citerade specifikt inlägg! Men visst alla bilder är bra!
Smakfull TT! Och stiligt med en väl avvägd användning av grön accentfärg.Har saknat TT sedan jag sålde min Daytona i höstas, så denna trillade in igår Otroligt nöjd!
En av få TT som verkligen funkar i min mening! Snyggt och grattis!Har saknat TT sedan jag sålde min Daytona i höstas, så denna trillade in igår Otroligt nöjd!
En Falcon på det!
Allt! Nu kommer klockorna äntligen att få bo som de förtjänar!
Riktigt snygg! Är sugen men rädd att den är tjock??Bättre sent än aldrig..?
Fick hem denna Tudorn i tisdags.
Efter två dagars användning är jag, än så länge, väldigt nöjd!
Snyggt! Den perfekta Black Bay som den borde sett ut från början!2020 och förväntansfull paketöppning ifrån PostNord Värdepost idag
D
Det blev en 2019 Tudor BB58 Supernöjd
Omega kan sin sak vad gäller boxar!Kanske mer en lådöppning än paketöppning
Vi börjar med påsen (som lådan knappt får plats i).
Detta måste vara en av de största klockförpackningarna som finns.
Suget efter en Professional har funnits sedan jag sålde min FOIS och efter viss beslutsångest är den nu här .
Bandet påminner om ett par kängor som behöver gås in, får se om jag har tålamodet eller om det snabbt blir något annat bekvämare .
Mycket bra ha saker. Vart köpte du lådan? Alltid bra att ha bra förvaring/MickeFick hem det här i fredags...
Kom visst kvällslektyr idag. En nyfiken medhjälpare har man också
Har bläddrat lite snabbt och älskar de högupplösta bilderna.
Haha ja faktiskt så såg han lite besviken utKattens uttryck på andra bilden: "Allvarligt, jag trodde du hade beställt en klocka och inte hög böcker"
Allt köptes på Cousins. Lådan var del av verktygskittet, som var rätt billig. Kvaliten på vissa av verktygen känns sådär, men har ändå fungerat bra med det lilla jag skruvat än så länge (så jag är nöjd). Kittet hittas här: https://www.cousinsuk.com/sku/details/watch-tool-kits/k47428Mycket bra ha saker. Vart köpte du lådan? Alltid bra att ha bra förvaring/Micke
Tack för svar. Få om det blir något köp för mig.Allt köptes på Cousins. Lådan var del av verktygskittet, som var rätt billig. Kvaliten på vissa av verktygen känns sådär, men har ändå fungerat bra med det lilla jag skruvat än så länge (så jag är nöjd). Kittet hittas här: https://www.cousinsuk.com/sku/details/watch-tool-kits/k47428
Hade egentligen tänkt och köpa ett dyrare kit, men det fanns inte i lager...
Grattis i efterskott! Jättefin klockaHar redan postat klockan i någon annan tråd men slänger iväg en öppning här också.
Det var min tur i kön att hämta hos AD, slumpade sig så att jag kunde hämta ut på min födelsedag.
Känns oerhört bra.
Naturligtvis fel datum såg jag nu
126710BLRO - Rolex GMT master II
Riktig jävla dröm den där. Dock helt omöjligt att få tag påHar redan postat klockan i någon annan tråd men slänger iväg en öppning här också.
Det var min tur i kön att hämta hos AD, slumpade sig så att jag kunde hämta ut på min födelsedag.
Känns oerhört bra.
342st till salu just nu på chrono24Riktig jävla dröm den där. Dock helt omöjligt att få tag på
Hehe omöjligt att känna att priset är försvarbart på andrahandsmarknaden342st till salu just nu på chrono24
Tack! Exakt rätt storlek för mig på den här typen av klocka.Grattis!
Grattis i dubbel bemärkelse!
Grattis x2! Riktigt bra bilderHar redan postat klockan i någon annan tråd men slänger iväg en öppning här också.
Känns oerhört bra.