Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två års väntan är över
Wow. Gratulerar!Två års väntan är över
Två års väntan är över
Riktigt fin! Hur känns 44mm? Vad har du för storlek på handleden? För visst finns den i 42mm också?Fredagsöppning! Ännu en dykare till samlingen
Breitling Superocean Heritage II 44mm.
Nya Seiko sport?Inte mycket av en paketöppning men en sån här blev det idag
Vackert!Hämtade ut mitt efterlängtade paket under lunchen.
Längtan var för stor, jag var ivrig, vilket resulterade i att inga bilder togs under själva öppnandet. Hursomhelst var det skönheten nedan som som gömde sig i paketet. Mycket nöjd än så länge!!
Riktigt fin! Hur känns 44mm? Vad har du för storlek på handleden? För visst finns den i 42mm också?
Hämtade ut mitt efterlängtade paket under lunchen.
Längtan var för stor, jag var ivrig, vilket resulterade i att inga bilder togs under själva öppnandet. Hursomhelst var det skönheten nedan som som gömde sig i paketet. Mycket nöjd än så länge!!
Nya Seiko sport?
Det är värd att vänta på en sådan dinkaTvå års väntan är över
Två års väntan är över
Två års väntan är över
VänsterHämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Det tråkiga svaret är båda, eftersom de kan komplettera varandra. Men jag säger vänster. Clean. Symmetrisk. Stilig. Versatil. Snygg!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Gillar pepsi skarpt, men tycker att dimensionerna på BB58 gör riktigt stor skillnad på handleden, så otroligt bekvämt den bärs. Så jag säger den vänstra.Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
58:an är ruskigt fin alltså!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Fina båda två, men det är något speciellt med 58:an så jag röstar på den.Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
GMT:ns färger är mycket braHämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Yes! en röst på GMT. Jag gillar nog personligen GMT lite mer. Färgerna, att det händer något och att det är en tillbakablick till första GMTn, vad jag förstått..GMT:ns färger är mycket bra
Jag röstar på pepsin. Är lika nöjd nu som för över ett år sedan.Yes! en röst på GMT. Jag gillar nog personligen GMT lite mer. Färgerna, att det händer något och att det är en tillbakablick till första GMTn, vad jag förstått..
Även om det är som @Remofflan säger, 58an är Symmetrisk och väldigt stilig. Sen gillar jag tjockleken och vikten. Ska bli spännande i Maj att se om 58an släpps i fler färger.
Såg att min klocka hade lite damm på sig, kanske dags för lite putsning.Jag röstar på pepsin. Är lika nöjd nu som för över ett år sedan.
Måste rösta på den till vänster!Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?
Hämtade tidigare idag en bb58 hade inte sett den live innan köp. Verkligen fin! Har en gmt sedan innan.
Vilken föredrar ni?