Haha idag har vi snöblandat regn och hela fyra plusgrader.Kanske är dags att migrera söderutHar inte ni sommar? Vi har haft en 20-22 grader i ett par dagar här på Västkusten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha idag har vi snöblandat regn och hela fyra plusgrader.Kanske är dags att migrera söderutHar inte ni sommar? Vi har haft en 20-22 grader i ett par dagar här på Västkusten.
Tack! Ska ta mig en titt i helgen.Jag köpte den på Chrono24. Listar 16k ca men borde gå att hitta för mindre. Tror att det låg en lätt begagnad ute för 12k.
Riktigt snygg är den! Snart dags att bli skvalare själv känner jag..Riktigt härlig blå färg. Somrig!
Riktigt cool!Så har jag äntligen fått denna på armen. Fick returnera den första pga transportskada för ett par veckor sedan men nu sitter en ny på armen och allt ser ut som det ska.
Det började för 4 år sedan när jag såg den för första gången och den har alltid funnits i bakhuvudet sedan dess. Grym byggkvalitet för pengen och känslan är på topp.
Fullträff ! Fin samlingFyra år sedan senaste inköp, så nu var det dags igen! Komplettering av samlingen med en mer dressad klocka.
Tusen tack @Bondegatan för affären!
Tusen tack!Fullträff ! Fin samling
Tack! Speciell känsla... Aldrig haft en dykare med den typen vridring förut.Riktigt cool!
Tack! Speciell känsla... Aldrig haft en dykare med den typen vridring förut.
Härligt att se att den hamnade i fina händer!Fyra år sedan senaste inköp, så nu var det dags igen! Komplettering av samlingen med en mer dressad klocka.
42 ggr 50 ggr 12 ca så tunn för en dykare med 300mVad är det för storlek och tjocklek på den?
Bra lineup där!Fyra år sedan senaste inköp, så nu var det dags igen! Komplettering av samlingen med en mer dressad klocka.
TackBra lineup där!
Grattis! Blå tavla, vitguldsring och jubilee. Kan inte bli bättre.Fyra år sedan senaste inköp, så nu var det dags igen! Komplettering av samlingen med en mer dressad klocka.
Då var det dags för nytt igen!
Och givetvis obligatoriska handledskottet!
Hehe, kul att du ändå nämnde det för det var mig en lustig placering. I övrigt jävligt schysst!42 ggr 50 ggr 12 ca så tunn för en dykare med 300m
Elefanten i rummet är placeringen av datum men stör mig inte ett dugg.
Ja man lär sig se det mesta efter några årHehe, kul att du ändå nämnde det för det var mig en lustig placering. I övrigt jävligt schysst!
Tittat länge på en Khaki 38mm men kan inte bestämma mig mellan svart eller vitVar och hämtade ut dessa två igår. Väldigt kul!
Kul! Jag är supernöjd. En rolig klocka för den lilla slanten. Jag valde personligen svart för den är väldigt tidlös. Jag själv hade tröttnat på den i vitt. Bör verkligen ses i verkligheten. Lycka till, hör av dig hur det än blir. Kan vara kul att följa!Tittat länge på en Khaki 38mm men kan inte bestämma mig mellan svart eller vit
Ja och inte dåligt med en 80h gångreserv för den summan. Svart fungerar alltid men lutar mot vit, tänker fräscht i sommarKul! Jag är supernöjd. En rolig klocka för den lilla slanten. Jag valde personligen svart för den är väldigt tidlös. Jag själv hade tröttnat på den i vitt. Bör verkligen ses i verkligheten. Lycka till, hör av dig hur det än blir. Kan vara kul att följa!
Två väl tidlösa och snygga klockor.. Stort grattisVar och hämtade ut dessa två igår. Väldigt kul!
E det en 3510.50.00? Stort grattis förrestenDå kör vi väl då (Paketåpaketvetjagvälinte)
Min första Speedy
Stort Tack @413x för en fin och proffsig affär!
En får tacke så mycketE det en 3510.50.00? Stort grattis förresten
Fyra år sedan senaste inköp, så nu var det dags igen! Komplettering av samlingen med en mer dressad klocka.
Hur känns den? Och vad är det för luggbredd? Lite sugen.Fick hem denna idag. En nätt liten bit havsplast. Save the ocean, så att säga.