henrik1271
Basic
Snyggt med det gröna på denna klocka!Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med det gröna på denna klocka!Idag landade detta paket =) Något större än vad jag är van vid men har redan börjat vänja mig.
cool den var!
Efter mycket velande beställdes ändå denna till sist, Citizen BN0118-55e. Grymt nöjd, lättburen, soldriven titanare kring 40 mm med 20 mm mellan bandhornen.
Dubbel paketöppning
Omega Speedmaster FOIS och IWC Spitfire
Så borde alla ens dagar se ut
Den såg riktigt trevlig ut, ref på den tackIbland är vissa luncher på jobbet trevligare än andra! Min nya Seiko Prospex automatic field...
Det står ju på lappen på bilden? Herregud.Den såg riktigt trevlig ut, ref på den tack
Jag tror jag vet varför du säljer den...Femte gången gillt?
Stiligt!Blev en grön Aquis i lördags
Tack!Stiligt!
Riktigt fin. Visst var det du som pratade om den i affordable tråden häromdagen ? (Och gjorde mig sugen) Snabb leverans isåfallSom alltid: Kul med paket!!!
Certina DS Action Diver PM 80 med det lättmemorerade ref-nr: C032.407.11.051.02
Det stämmer! Ja verkligen!Riktigt fin. Visst var det du som pratade om den i affordable tråden häromdagen ? (Och gjorde mig sugen) Snabb leverans isåfall
Härligt. Du får lägga nån wristshot och minireview i afforables tråden eller nått senDet stämmer! Ja verkligen!
Å ett riktigt gott första intryck!
Coola visare, ser ut som en kompass!En kul sak från Timex - Allied Coastline!
Perfekt retrolook med mesh!Jag skulle nog behöva lite fetare bandstift än de snåla på 1,3mm som jag hade över nu för att den inte ska "glappa" så smått som den gör nu. Absolut inget jag stör mig på men.
Hann inte testa originalgummit jättemycket så har svårt att uttala mig riktigt om det.
Fina klockor, grattis! Kan du utveckla ”klockan Älvsjömässan”? Är det autocorrect som gått bananasKlumpar ihop torsdagens och fredagens klockinköp.
Hade trott jag skulle få hem bägge två i torsdags men så blev det inte.
Breitling Superocean II 42 mm
Orange är ju riktigt coolt och somrigt!
Skön närvaro. Känns så här skönt kall när man sätter den på handleden.
Klockan Älvsjömässan tung med kvalitetskänsla på Boett, tavla och känsla.
Länken är inte Rolexkvalitet men å andra sidan är det inte samma pengar i denna heller.
Men så redan i fredags så kom det en konkurrent till husses gunst.
Sinn har passerat flera gånger i mitt klockliv.
Denna gång blev det en U2 sdr som passerat två av Sinn-trådens medlemmar. Detta ser jag bara som en fördel så klart!
Ubåtsstål, tegimenterad vridring, 2000 m, drying capsule kl 6 och säkert en massa annat som inte spelar någon roll. Även här tappar länken lite i kvalitetskänsla.
Har man testatnyare Rolex så är det en jämförelse som egentligen inte går att göra. Det är en viss prisskillnad också iofs
Vad är det som är som är så märkvärdigt med dessa då?
- 44 mm men bärs bra med bara lite över 50 mm rakt över.
- Tung!
- Tysk!
- Total närvaro! Man glömmer inte att man har denna på handleden.
Det är kod som endast de insatta förstårFina klockor, grattis! Kan du utveckla ”klockan Älvsjömässan”? Är det autocorrect som gått bananas
Bra! Ett sånt vill man ha. Tejpade kontaktytor.Någonting som jag inte visste att jag saknade när jag vaknade i morse. Men efter viss liten diskussion i Date/Date Just-tråden så insåg jag det stora behovet av en...
Garanterat tejpade kontaktytor!! Jag höll på att göra misstaget faktiskt men insåg nyss hur korkat det hade varitBra! Ett sånt vill man ha. Tejpade kontaktytor.